Op zoek naar een Hostfamily - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu Op zoek naar een Hostfamily - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

Op zoek naar een Hostfamily

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

12 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi Iedereen,

Zoals sommigen misschien wel weten vertrek ik in Juli voor een jaar als au pair naar Amerika. Ik vond dat het nu wel eens tijd werd om een logboek bij te gaan houden.

Op het moment ben ik druk op zoek naar een hostfamily. Een paar weken terug dacht ik een perfecte match te hebben gevonden, maar de familie vond dat ik te weinig rij-ervaring had. Ik rijd nu echt ontzettend vaak in mn autotje (delano ;p) om maar zo veel mogelijk rij-ervaring op te doen. Nu maar wachten op de volgende familie dus!

Ik houd jullie op de hoogte,

Hugs and Kisses,

Marielle

  • 13 Mei 2010 - 07:45

    Jennifer Gerritsen:

    Hoi Marielle,
    leuk dat je ook naar amerika gaat! veel succes met een gezin zoeken, ik vond het heel moeilijk om DE perfecte match te vinden, maar je voelt het meteen wanneer het goed zit! Met mijn gezin hebik de eerste x gelijk 2 uur gebeld en veel gelachen, hoop voor jou hetzelfde :)
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 551
Totaal aantal bezoekers 150436

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: