Toch niets voor mij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu Toch niets voor mij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

Toch niets voor mij

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

26 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Haai allemaal,

Na lang na te hebben gedacht heb ik besloten dat de familie waarover ik het in mijn vorige blog had niets voor mij was. Ik voelde gewoon niet echt een klik met ze, dusja. Wel echt ontzettend jammer, maar ik verblijf toch een heel jaar bij de familie, dus dan wil ik wel dat t goed klikt. Mocht het niet meer lukken om in Juli weg te gaan, kan ik ook nog vertrekken in augustus. Als het nog later is zal ik mn studie nog een jaar moeten uitstellen. Nouja we zien wel. Jullie horen weer wat van me zodra ik weer een reactie heb!

Hugs and Kisses

Marielle

  • 26 Mei 2010 - 18:01

    Chamilla:

    Heey
    wat jammer,...
    maar begrijp het wel ja.. het is niet zomaar een vakantietje.. en ik denk dat het vanaf het begin wel gelijk moet klikken;)
    Haha zou leuk zijn als je 30augustus ook gaat;)
    Succes en groetjes..:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 462
Totaal aantal bezoekers 150420

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: