Match? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu Match? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

Match?

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

01 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi iedereeen!

Nou, volgens mij heb ik nu DE familie voor mij gevonden. Het gaat om een familie die nu nog in collegeville, PA wonen, maar over een maand verhuizen naar Hayward, CA. Het gezin heeft 2 kindjes (meisje van 6 en meisje van 5 maanden). Ik heb net mn 2e telefoongesprek met ze gehad, en het was echt heel gezellig. Ze zeiden dat ze nog met 1 meisje wilden praten omdat ze dat al hadden afgesproken, maar dat ik het vrijwel zeker ga worden. We hebben verder contact over de mail, en ze laten het me weten zodra ze 100% zeker zijn(uiterlijk deze vrijdag).
Ik hoop zo dat dit m gaat worden. Als het zeker is zal ik nog een blog doen :D

xoxo

Marielle

  • 01 Juli 2010 - 15:09

    Marjolein:

    Hoi Mariëlle,

    Ik duim voor je, zou fantastisch zijn !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 150408

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: