MATCH!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu MATCH!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

MATCH!!!

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

02 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik noooooit!

Ik heb een match hoor! Ik had tot vrijdag geen mailtje verwacht dus ik was behoorlijk verrast toen ik vonochtend in mijn inbox keek.

Ik zal jullie eens wat meer vertellen over de familie.
De familie bestaat uit vader Nathan, moeder Erin, dochter Elizabeth(Liz,Lizzy)van 6 jaar oud en dochter Katherine (Katie) van 5 maanden oud.
Op dit moment wonen ze nog in Collegeville, PA, maar binnen 1 maand verhuizen ze naar Hayward, CA. Dit is zo'n 30 minuten met de auto van San Francisco. Daar zal ik dit jaar dus ook wel vaak komen. Lizzy heeft diabetes, dus daar zal ik in het jaar ook veel over leren.

Het gaat een hele uitdaging worden, maar ik heb er ontzettend veel zin in. Ik kan niet wachten.

Nu is het tijd om de afscheidsfeestjes te gaan plannen!

xoxo

Chamilla:

Echt ontzettend gaaf!!
    super leuk..
    Ik hoop dat ik in de buurt kom haha kunnen we een keer buurten:P hihi
    heel veel succes..
    xxx

• 02 Juli 2010 - 11:54

Sharona:

Gezellig meidd! Zitten we samen 9 augustus in het vliegtuig naar New York city! :D

• 31 Juli 2010 - 21:21

Tante:

Beetje late reactie maar, super leuk voor je.
    Maar moest alles nog eens even doorlezen voordat ik naar je afscheidsfeest kom.... hihi