6 & 7 Septmeber - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu 6 & 7 Septmeber - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

6 & 7 Septmeber

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

07 September 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heee,

Ik heb alweer een nieuw verslag omdat er gewoon zo veel gebeurt op het moment :P

Maandag 6 September

Vandaag was ik vrij vanwege labor day. Ik heb 's ochtends een beetje met papa en mama geskypt. Erin en Nathan waren zonder iets te zeggen weggegaan. Ze gingen met z'n 3en Nathan naar het vliegveld brengen voor zijn businesstrip. Ik had hem graag nog even een goede reis ofzo gewenst, maar schijnbaar hadden ze daar geen behoefte aan. Tot een uur of 2 ben ik dus alleen thuis geweest. Toen kwam Elizabeth ineens mn kamer binnengestormd. Ze zei: Jij bent echt zo gemeen, mijn familie en ik haten je. Mn ouders hebben jou alles gegeven, maar het was weer niet genoeg voor jou, he?!? Nou het lijkt me redelijk om aan te nemen dat een meisje van 6 dit niet zelf verzint, en dat Erin en Nathan het dus zo tegen haar hebben gezegd. Heel kinderachtig om het via je kind 'door te geven'. Maargoed. Ik baal er een beetje van dat ze het haar nu al hebben verteld, want nu gaat ze de laatste weken natuurlijk lekker lopen zieken. Toen het bijna tijd was om te gaan eten vroeg Erin aan me: zeg, marielle.. Wat zijn jouw plannen voor het eten? Dus ik vraag: Uhm nou, zou ik weer gewoon met jullie mee mogen eten? Daarop kreeg ik als antwoord: mm... Haha kom op nou jongens. Moet dit nou echt zo denk ik dan bij mezelf! Ik heb me maar gewoon voorgenomen om aardig te blijven, en mn werk te blijven doen zoals ik het eerst deed, zodat ze in ieder geval niets verkeerds over mij te zeggen hebben. 's Avonds had ik afgesproken met een aupair in Dublin. Mag ik ineens de auto niet meer voor persoonlijke dingen gebruiken. Erin is later nog in mn kamer gekomen en toen zei ze: We zijn er niet om voor jouw entertainment te betalen. We willen helemaal geen geld meer aan jou uitgeven. We willen je ook nergens meer heen brengen, als je ergens naar toe wilt zorg je maar dat iemand je op kan komen halen. Ze wonen hier best afgelegen, dus ik snap het best als mensen mij hier niet op willen komen halen.. Ik voel me een beetje opgesloten zegmaar haha :P Ze zei ook nog dat ze willen dat ik 196 dollar aan annuleringskosten voor mn telefoon betaal. Toen liep ze weg, en heb ik nog even snel een mailtje naar mn areadirector gestuurd, en daarna ben ik lekker gaan slapen. Dan gaat de tijd het snelst :P

Dinsdag 7 September

Vanochtend even met papa en mama en met Stefanie geskypt. Van het weekend blijf ik waarschijnlijk bij haar logeren dus das wel leeuk :D Haha de situatie hier is niet echt zo geweldig dat je je vrije weekend hier door wilt brengen :P
Ik heb vandaag veel mailcontact gehad met mn areadirector. Ze zegt dat ik niets voor de telefoon hoef te betalen, maar dat ze aan de auto niets kan veranderen. Ze stuurde ook een mailtje met goed nieuws: Vanaf waarschijnlijk vanavond staat mn profiel weer online en kan ik op zoek naar een ander gezin. Ze denk dat het geen probleem zal zijn voor me ! Yess, dat is wat ik wilde horen :P Vanaf vandaag moet ik trouwens minimaal 2 weken nog hierzo blijven. 2 weken is uit te houden met een leuk vooruitzicht, dus dat komt wel goed. Gewoon veel leuke dingen in de tussentijd doen haha.


byee, love jullie!

  • 07 September 2010 - 21:49

    Chamilla:

    heeeelveel succes
    gelukkig heb je stefanie!

  • 07 September 2010 - 22:00

    Jonathan:

    en ik dacht dat et niet gekker kon met dat kind, blijken die ouders ook van die rare figuren, ik vraag me af hoe je dat allemaal volhoudt:P maarja ik wens je veel succes met verder zoeken :) hoplijk vind je een gezin die een beetje onder de term "normaal" valt haha:P

    veel succes! xx

  • 07 September 2010 - 22:02

    Jacqueline Wapperom:

    Hey!!

    Normaal begin ik mijn bericht met: Hoe gaat 't?
    Maar na je blog te hebben gelezen hoef ik dat niet meer te vragen denk ik..:s
    Ik vind het echt behoorlijk kinderachtig hoe ze nu doen!
    Kan daar echt boos om worden.. ik hoop dat je snel een ander gezin vind!!

    Succes nog voor de laatste 2 weken!

    x

  • 08 September 2010 - 07:17

    Lisa Van Veelen:

    Hoi marielle wat een vervelende situatie! Ik hoop dat je snel een nieuwe familie vindt en het daar leuker hebt. Ik lees je blogs met veel plezier:)
    Groetjes, Lisa

  • 08 September 2010 - 08:04

    Mieke:

    hoi Marielle,je kent mijk niet maar ik ken Sharonna weer en via haar blog kwam ik op het jouwe en vond het wel leuk om je belevenissen in de states mee te lezen
    maar wat ik tot nu toe gelezen heeft slaat echt wel alles,het is nu echt overduidelijk dat dat meisje een duidelijk product van haar ouders is,ik wil je succes wensen voor de laatsre paar weken en hoop dat bij het volgend gezin de verhalen gezelliger zullen zijn

  • 09 September 2010 - 17:55

    Ngatini:

    Lieve Marielle,

    Ik hoop dat je binnen die twee weken een nieuw gezin vindt. Ik vind het sneu dat ze nu op deze manier jou behandelen.
    Hou vol! We denken aan je. Liefs van ons.

  • 10 September 2010 - 06:40

    Nicole:

    nou nou, wat een verhaal weer zeg.
    wat een vreselijk gezin is het :O, ze zijn echt heel kinderachtig bezig nu deze laatste paar weken dat je er nog zit.

    nou succes meis,

    X'Liefs

  • 12 September 2010 - 10:04

    Rianda:

    XXXjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 150406

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: