16, 17 ,18 & 19 September 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu 16, 17 ,18 & 19 September 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

16, 17 ,18 & 19 September 2010

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

19 September 2010 | Verenigde Staten, Jacksonville

Hey iedereeeen :D

Donderdag 16 September

Vanochtend heb ik kennis gemaakt met de kinderen. Aiden is nu elke keer superenthousiast als hij me ziet, maar Kaven moet echt nog aan me wennen. Hij wil nog niets van me weten zegmaar :P Na het ontbijt hebben we Kaven naar preschool gebracht. Patrick heeft me vanalles uitgelegd over de auto (een witte chrysler minivan). 's Middags hebben we buiten gespeeld, en daarna hebben we nog eventjes gezwommen. Het is hier namelijk HOTHOTHOT. 's Avonds ben ik nog even met Aubri boodschappen wezen doen, en daarna hebben we met zn 4en (Aubri, Patrick, Oma Ann en ik) Sex and the city zitten kijken. Patrick heeft ons alle drie keihard uit zitten lachen toen we met tranen in onze ogen zaten bij de zielige stukjes. Van de mannen moet je het maar hebben.. :P


Vrijdag 17 September

Vanochtend om 7 uur opgestaan. Daarna zijn we Aiden naar preschool wezen brengen. Ja ik weet het, heel raar. Kaven gaat op dinsdag en donderdag, en Aiden op maandag, woensdag en vrijdag. Heerlijk gepland zodat ik geen vrije tijd heb :P Toen we weer terug waren zijn Kaven, Ann en Patrick even om boodschappen geweest en hebben ze Aiden daarna meteen wee opgehaald. Zo had ik even lekker een paar uurtjes voor mezelf (eigenlijk voor Skype) Vandaag had ik echt een enorme dip. Het liefste wilde ik gewoon naar huis. Hopen dat dat snel overgaat, want ik ben niet van plan een loser te worden :P haha. 's Middags ben ik met Patrick een rondje gaan rijden, enn hij vond me heel erg goed! Das dus ook weer n opluchting. Er is alleen 1 probleem... Ze hebben geen GPS! Whaaaaat, oke guys, picture this. Marielle, in Amerika, alleen in n auto, zonder GPS. Dat gaat gegarandeerd fout natuurlijk. Ik ga waarschijnlijk gewoon een tomtommetje kopen ofzo. Aiden was trouwens jarig vandaag, dus 's avonds hebben we cake gegeten, en kadotjes uitgepakt. Bij elk kadootje zei ie. Aaaaah guys, that is just so nice of you! Thank you SOOOOOO much!
Super grappig :P


Zaterdag 18 September

Okee, ik ben er nu dus al achter dat uitslapen hier niet gaat werken. Daar is het huis te gehorig voor :P Mn dip is jammergenoeg nog steeds niet over. Elke keer als ik mn kamer inkom wil ik alleeeen maar huilen. Ik denk ook dat het vooral stress enzo is van de afgelopen maand.. Ik heb constant op mn tenen gelopen, en er is constant vervelend tegen me gedaan, maar ik heb er bijna nooit om gehuild ofzo. Dat komt er nu dus n beetje uit. Ook mis ik Stefanie behoorlijk. Het was ook gewoon zo leuk om een nederlander te hebben. Maar misschien komt ze in November op bezoek! :D Maar vandaag was dan Aidens feestje, een piratenfeest. We hielden het at the little gym. Daar kunnen alle kinderen overal op klimmen enzo, dus dat is helemaal leuk. Er waren zo'n 20 kinderen, want je moet je hele klas uitnodigen. Aiden liep constant achter zn vriendinnetje Reese aan, en dat was zoo grappig om te zien! T flirtgedrag zit er al vroeg in :P Aiden heeft echt idioot veel kadotjes gehad... Niet normaal(3 grote vuilniszakken vol). Toen de kids uitgespeeld waren hebben ze met zn allen cupcakes gegeten, en toen was het tijd om naar huis te gaan. In de auto zei Aiden: Thank you so much everyone, this was the best birthday ever. I love you... En toen viel ie in slaap :P Rond 4 uur kwamen Molly en haar man wiens naam ik ben vergeten met hun 4 kinderen langs. We hebben gezwommen, gespeeld, grapjes gemaakt over Nederland en gebarbequed. 's Avond heb ik met Ann en Patrick nog een heel gesprek gehad over Amerika. Zij waren helemaal supertrots, en zeiden dat Amerika de hele wereld had bevrijd blabla, en dat er 1000en Amerikanen over de hele wereld zijn gesneuveld in oorlogen enz. Ik heb maar niet verteld dat ik het idioot vind dat Amerika zich met elke oorlog moet bemoeien, en dat ze zelf voor die 1000en gesneuvelden hebben gekozen. Dat leek me niet zo'n goed plan.. Haha.

Zondag 19 September

Vanochtend hoopte ik uit te kunnen slapen, maar dat was onmogelijk met twee krijsende kinderen in de kamer naast me. Kaven wilde met iets spelen wat Aiden voor zn verjaardag had gehad, maar dat mocht niet van Aiden. Kaven heeft een kwartier lopen roepen : Mine! Mine! Mine! Hahaha Daarna heb ik 4 (!) uur met papa en mama geskypt. Ik weet het, asociaal. Ik spreek ze nog vaker dan toen ik thuis was. 's Middags ben ik met Patrick de route naar preschool nog een paar keer wezen rijden, zodat ik de weg weet voor morgen, want dan heb ik mn 1e dag alleen! Dat gaat nog wat worden met Kaven... Daarna ben ik rond 6 uur met een Kristina (duitsland) naar Jacksonville beach gereden. Echt supermooi! Met zo'n leuke pier en alles. Heel leuk. We zijn daar wat gaan eten, en hebben daarna nog even over het strand gelopen. Nu ben ik net thuis, en ik ben behoorlijk zenuwachtig voor morgen. Kaven gaat namelijk een heeeeeel drama veroorzaken. Daar ben ik zeker van.

jullie horen snel weer van me. Iloveyou!




  • 20 September 2010 - 02:25

    Sharona:

    Leuk om te lezen dat je het hier meer naar je zin hebt! :)
    En van die heimwee kom je vast wel af! Je moet gewoon wennen, denk ik :)

    I'm proud on you girl!

  • 20 September 2010 - 02:38

    Stefanie Roest:

    Leuke memorie table! Haha! Die lepels herinneren je aan mij hea!!!
    En die kast van jou.. WIE hangt zijn zonnebrillen nou op?! :P Ik vind het wel leuk!
    Heb je al besproken of je je kamer mag verven?
    Maar ik mis je ook heel erg hoor! Over die vakantie in de bahama's. Het klinkt wel heel goed, maar dat wordt een dure vlucht voor mij! Hahaa! Misschien iets interlands? Miami ofzo? Renee kan misschien een hele goedkope vlucht regelen voor mij!
    LOOOOOVE YOU!!

  • 20 September 2010 - 02:43

    Marielle Wisse:

    Heb jij enig idee hoe handig het is om die dingen op te hangen? Waarom doet iedereem die dat ziet alsof ik gek ben? En jaa, als ik die lepels zie denk ik meteen aan jou.. Over de kamer heb ik t nog niet gehad.. Kom nog wel :P Miami soundss good too. :D iloveyou 2 babe

  • 20 September 2010 - 18:38

    Hetty:

    Hallo Marielle,ik (moeder Stefanie) vind dat je een superbeslissing hebt genomen en hoewel ik weet dat Stefanie het heeeel erg vindt dat je weg bent, ben ik voor jou erg blij. Had al eea van Stefanie gehoord over die weirdo's en wat blogs teruggelezen van je, echt bizar! Heel veel succes bij je nieuwe familie, groetjes, Hetty

  • 20 September 2010 - 19:28

    Rowenaa .:

    ik ben echt trots op je en ben super bly dat je het nu veel leuker hebt dan eeerst:d en ik ben super jaloers op dat lekkere weer ! tis hier kooooooooooud!
    maaaar... leukleukleuk:D
    dikkekus (L) .

  • 24 September 2010 - 07:07

    Chimène:

    echt leuk om te lezen dat het leuker is in het gezin dan bij die andere poepdozen, en de heimwee is super logisch zou iedereen hebben ik vind echt dat je het super goed doet en ik ben trots op je! you go girl (l)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 150413

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: