20, 21, 22 & 23 September 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu 20, 21, 22 & 23 September 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

20, 21, 22 & 23 September 2010

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

23 September 2010 | Verenigde Staten, Jacksonville

Maandag 20 September

Vandaag mn eerste echte werkdag gehad, en mennnn wat was die vermoeiend. Dit zijn de meest actieve kinderen everr :P Met Kaven was het zoals ik al had verwacht nog best moeilijk. Toen Aubri de deur uit ging heeft ie een 20 minuten lang lopen krijsen, en toen ie 's middags wakker werd (hij was in slaap gevallen) weer. Samen met Patrick heb ik Aiden naar school gebracht, en daarna heb ik hem zonder Patrick om half 12 weer opgehaald. In de tussentijd heb ik een beetje met Kaven gespeeld. Mn dag ging ongelofelijk langzaam, maar tis allemaal gewoon even wennen. Ik weet dat veel van jullie mn werkschema willen weten dus here we go :
Om 7 uur gaat mn wekker. Dan ga ik douchen, aankleden enzovoorts, en begin ik om half 8 met werken. Ik maak het ontbijt voor Kaven en Aiden klaar, doe Kaven in bad, en help ze allebei met aankleden. Dan is het om half 9 tijd om naar preschool te gaan. Op maandag, woensdag en vrijdag gaat Aiden, en op dinsdag en donderdag gaat Kaven. Als de een op school is heb ik even wat een op een tijd met de ander. Om half 12 rijden we dan weer naar de preschool om degene wiens beurt het die dag was op te gaan halen. We komen rond half 1 weer thuis, en dan maak ik de lunch voor allebei klaar. Na de lunch kijken we een half uurtje TV om even een beetje uit te rusten, en dan is het spelen, spelen, spelen tot kwart voor 5. Dan maak ik Kaven zn avondeten klaar, en doe ik hem daarna weer in bad. Ik zorg dat ze allebei in hun pyjamas zitten en helemaal klaar zijn (Aiden moet alleen nog eten), en dan zit om half 6 mn werkdag erop. 10 heeeel vermoeiende uren. haha

Dinsdag 21 September

Het was vandaag een erg drukke dag. Kaven was thuis gebleven omdat Aubri vond dat ie een raar hoestje had. Volgens mij was er niets met m aan de hand, maargoed :P De kids waren heel erg hyperactief en luisterden heel slecht. Toen ik even bij Aiden aan het kijken was had Kaven al zn kleren uit zn kast getrokken, en die heeft toch belachelijk veel kleren! (alleen al iets van 18 shorts!) Die heb ik dus allemaal terug moeten leggen. Toen ik daarmee bezig was vond ie t schijnbaar grappig om heel de wcpot vol te gooien met toiletpapier en daarna door te trekken waardoor dat ding verstopt raakte. Toen ik eindelijk klaar was met Kavens kleren moest Aiden ineens heel nodig poepen. De deur van Aubri en Patrick was op slot, dus hij moest wel op de verstopte. Dat zag er dus allemaal heel gezellig uit. Toen ik eindelijk een ontstopper had gevonden heb ik dat ding dan ook maar zo snel mogelijk ontstopt. Leuk, zo'n baantje als au-pair!

Woensdag 22 September

Woensdag is een heel drukke dag. Om half 9 breng ik Aiden naar preschool. Dan moet ik om 10 over 9 met Kaven gaan gymmen, waarna we eventje snaar huis kunnen om even te spelen. Dan gaan we om half 12 Aiden ophalen. Even snel lunch eten, en dan heeft Aiden om 2 uur gym. Daar wacht ik dan met Kaven, en dan gaan we om 3 uur weer naar huis. De woensdagen breng ik dus bijna helemaal door in de auto. Om 6 uur kwam Laura mn nieuwe areadirector langs voor een kennismakingsgesprek. Ze leek me wel heel aardig, dus das mooi.

Donderdag 23 September

Ontzettend slecht geslapen vannacht. Ik werd ook een uur te vroeg wakker. Toen heb ik maar even met mama gemsnt. De dag gig opzich best snel voorbij. Ze waren vandaag allebei heel erg huilerig, en Kaven viel met zn hoofd in zn bord in slaap tijdens zn avondeten. Vanochtend vroeg is Patrick vertrokken, want die gaat met zn vader en broers een paar dagen naar Las Vegas. 's Avonds ben ik nog even naar de Target gereden om wat dingetjes te kopen. Ben bijna verwaald, maar gelukkig niet helemaal. haha. Heb 's avonds met Aubri Couples Retreat gekeken. Twas echt een grappige film :p

Voor zeer welkome brieven, pakketjes, whateverrr. Mn adres:

4403 Pebble brook drive
Jacksonville, FL32224
United states of America


love you guys!

  • 24 September 2010 - 06:15

    Ineke:

    he meis, leuke foto`s van de kids, je verhalen kende ik natuurlijk al maar het is leuk om nog eens na te lezen, en nu maar wachten op post .........xxx van ons

  • 24 September 2010 - 06:25

    Senna:

    aah marielle wat een schattige kindjes!
    hoop dat ze ook snel aan jou gewend zijn zodat ze mss wat minder huilerig zijn.
    ik ga snel een brief schrijven!
    kuskus

  • 24 September 2010 - 23:20

    Jonathan:

    nou, nou. druk,druk druk hahaha:P is het hier wel beter dan bij de vorige?:P die kleintjes zorgen toch voor een chaos haha. et zijn wel schattige ventjes hoor nog veel succes daaro

    xx

  • 25 September 2010 - 12:12

    Stefanie:

    Hoi hoe is het vandaag, leuke foto's

    van je kleine nichtje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 541
Totaal aantal bezoekers 150428

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: