27, 28, 29, 30 & 31 Oktober 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu 27, 28, 29, 30 & 31 Oktober 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

27, 28, 29, 30 & 31 Oktober 2010

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

01 November 2010 | Verenigde Staten, Jacksonville

Woensdag 27 oktober

De jongens waren vandaag echt ontzettend vervelend. Kaven was al om 4 uur 's ochtends aan het krijsen en doen, en daarna ben ik eigenlijk ook niet meer in slaap gevallen. Ik had al een hele slechte nachtrust gehad omdat ik 5x wakker was geworden door kramp in mn kuit. Lekker geslapen dus. Aiden was vandaag thuisgebleven van school om met Patrick wat leuke dingen te doen. Die gaat morgen namelijk voor 2 maanden op missie. 's Avonds ben ik met Aubri en Kaven om boodschappen geweest, maar Kaven was niet te houden dus zijn we halfverwege terug gegaan.

Donderdag 28 Oktober

Kaven was weer echt superchagerijnig vandaag. 's Ochtends, toen Kaven op school was, ben ik met Aiden naar de pier geweest. We stonden daar een beetje naar de vissers enzo te kijken en toen zagen we ineens 2 dolfijnen langskomen. Haha. Ik dacht helemaal dat ik iets bijzonders had gezien, maar het blijkt dus dat die hier bijna dagelijks rondzwemmen. 's Avonds was ik nog even wezen surfen, maar de golven waren niet echt super. Dat was wel jammer, maarja volgende keer beter. Daarna ben ik lekker slim bezig geweest. Ik verveelde me, en toen ging ik op google opzoeken: 'shark attacks in Jacksonville Beach'. Lekker veel haaien hier!

Vrijdag 29 Oktober

3 keer raden wie er weer chago was vandaag? JAAAA KAVEN. Ik heb m gewoon lekker genegeerd. Aubri pakt m elke keer op alstie begint te huilen, maar ik weet ondertussen wel dat hem negeren gewoon beter werkt bij m. Om 5 uur zouden we op weg gaan naar Aubri's werk om haar daar op te halen, en zo door te rijden naar een halloweenparty van de little gym. Mn gps deed het ineens niet meer, en ik was toen dus ook helemaal verkeerd gereden. Uiteindelijk is Aubri maar gewoon naar huis komen rijden, en waren we dus een beetje laat. De jongens hadden het super naar hun zin, want er was een springkussen en alles. Van Aubri wordt ik af en toe nogal moe. Zodra ze 1 van de jongens 1 seconde niet ziet gaat ze bijna schreeuwen: Ohnee , o mijn god! Waar is Kaven/Aiden!?!?! Dat heb ik dus ook deze avond wel 20 keer gehoord. Beetje overdreven.

Zaterdag 30 Oktober

Jeej papa en mama zijn weer thuis. Lekker even geskypt dus. K was niet in een al te beste bui, maar toch was t wel leuk :P Daarna is Tine me op komen halen, en zijn we naar de mall gegaan. Ik had namelijk nog geen halloweenkostuum. Om 3 uur hadden we nog niets, want ik was niet van plan om 70 dollar uit te geven voor zo'n stom pakkie. Om half 4 zijn Tine en ik dus samen met Aubri en de jongens op weg gegaan naar de marinebasis. Patrick had mijn auto daar namelijk laten staan toen ie donderdagochtend weg ging. Toen we al op de basis waren moest Aiden ineens heel nodig plassen. Er was geen wc te vinden dus heeft Aubri m op straat laten plassen. Daar doen ze hier best moeilijk over, en zeker op een marinebasis is dat geen goed idee. Tine, Aubri en ik lagen echter helemaal in n deuk. Tine en ik zijn verder gegaan met mijn auto. We hadden afgesproken met Krissy want die had ook nog wat nodig voor haar kostuum. Na een belachelijk lange zoektocht had ik uiteindelijk een kostuum gevonden. Ik word een blauwe fee! Haha. Even snel iets te eten gehaald, en toen doorgereden naar mijn huis om mn spullen op te halen. We gingen 's avonds namelijk uit, en ik bleef bij Tine slapen. 's Avonds bij Tine klaar gemaakt, en toen op weg naar Jacksonville beach. Eenmaal daar aangekomen werden we bij 2 clubs geweigerd omdat ze geen buitenlandse ID kaart zonder een paspoort aannemen. Bij de Ocean Club kwamen we wel binnen. Het was echt super leuk. Om 2 uur sloot alles en zijn we teruggegaan. Onderweg nog even naar de WC geweest bij de wallmart. Bij Tine thuis hebben we nog een hele zak rijstcrackers op, en toen zijn we gaan slapen.


Zondag 31 Oktober

Om 9 uur was ik alweer klaar wakker. Tine heeft tot 11 uur geslapen. We hebben snel gedouched en omgekleed enzo, en daarna zijn we naar t strand gegaan. Krissy en ik gingen namelijk surfen. Dat plan hebben we dus laten varen toen we de golven zagen. De hoogste golven van t seizoen zei Matt. Dr warenn allemaal professionele surfers enzo bezig, en die wilden we niet in de weg zitten. We hebben dus lekker op het strand gelegen. Ook lekker. Om 4 uur heeft Tine me thuis gebracht. Ik ging namelijk trick or treaten met de jongens. Twas heel grappig. Kaven was een soort alienachtig iets, en Aiden was een piraat. Ze hebben belachelijk veel snoep gehad waarvan Aubri de helft gaat weggooien :P T was wel echt heel leuk. Huizen waren super leuk versierd, en 1 man had van zn garage zelfs een heel spookhuis gemaakt. Ik ben lekker om 10 uur gaan slapen! :D

Ik mis jullie. Fotos komen later!

  • 01 November 2010 - 18:04

    Ineke:

    haha lekker de eerste reactie, echt leuk dat je dolfijnen hebt gezien, voor ons is dat toch nog wel bijzonder he,weer een leuke blog meid we wachten vol spanning op je foto´s xxx

  • 02 November 2010 - 02:52

    Chamilla:

    jeetje hoe kun je zoveel dagen in zo weinig tekst stoppen...:P
    knap dat kan k niet hahahaa
    nu ben jij vergeten dat we gekletst hebben zterdag nacht haha ikweet dehelft nie tmeer waar we t over gehad hebben
    oh de jurk is lichtrose dat zie je alleen niet hihi

  • 03 November 2010 - 14:51

    Jonathan:

    jij maakt nog hel wat meer daar in het zonnige florida, je zou is moeten weten hoe het weer hier is:P bovendien is hier ook vrij weinig te beleven haha. Tis in ieder geval goed dat de kinders jou leuk vinden:P
    nog veel succes en plezier het ga je goed::D xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 150398

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: