4 t/m 14 November 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu 4 t/m 14 November 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

4 t/m 14 November 2010

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

14 November 2010 | Verenigde Staten, Jacksonville

Laat ik beginnen met te zeggen dat dit geen normale blog gaat worden. Ik was de laatste tijd ontzettend moe, en ik heb ook wat vervelend nieuws te horen gekregen. Daarom weet ik dus ook niet meer zo goed wat ik de afgelopen tijd heb gedaan. Hierna ga ik weer gewoon verder met mn normale blogs, haha.

Donderdag 4 November
Vrijdag 5 November
Vandaag lekker met de jongens gespeeld. Om half 5 ben ik met ze naar de littlegym gegaan. Daar moesten ze zich namelijk in laten schrijven voor volgend jaar. De eerste 50 aanmeldingen kregen een gratis verjaardagsfeestje, dus Aubri had gevraagd of ik in de rij wilde gaan staan. Nja, oke dan. De jongens wilden meteen gaans spelen en ik heb buiten in de rij staan wachten. Op een gegeven moment komt iemand Kaven weer naar mij toe brengen. Die had dus schijnbaar keihard om mij staan gillen. Om kwart voor 6 kwam Aubri en heeft zij mn plek overgenomen. Ik ben met de auto naar de target gereden om wat oordopjes. Dan kan ik misschien eindelijk eens een keer uitslapen in het weekend. 's Avonds ben ik met Tine naar de bioscoop geweest. We gingen naar de film, ben de naam kwijt, die over een aantal verschillende personen ging die door allerlei gebeurtenissen met elkaar in contact kwamen. Klinkt stom, i know. Maar het was best leuk :P Om half 12 kwam ik thuis. Ik moest Aubri wakker bellen, want ze had een slot op de deur gedaan wat alleen van binnenuit kon worden geopend. Dat doet ze altijd als Patrick op missie is schijnbaar. Ik vind het best vervelend, want ik voel me dan best een beetje schuldig als ik dr elke keer wakker moet bellen maargoed. Eigen schuld.

Zaterdag 6 November

Oh die oordopjes werken perfect. Ik heb tot 10 uur kunnen slapen. Heerlijk. Dat heb ik ook echt wel nodig hoor, lekker uitslapen in het weekend. Rond 1 uur zijn Camila en Jaqueline me op komen halen. Toen zijn we naar de bios gereden waar we met nog een ander braziliaans meisje vanwie ik de naam vergeten ben hadden afgesproken. Was wel gezellig. We gingen naar Due Date. Echt een hele grappige film. Daarna lekker een beetje rondgehangen op het strand. Om 11 uur was ik doodop en heeft camila me naar huis gebracht.

Zondag 7 November

Okee vanaf deze dag heb ik niets meer in mn dagboek geschreven en kan ik dus ook niet precies vertellen wat ik heb gedaan.. Ik ga het proberen :)

Vanochtend kreeg ik van papa en mama te horen dat het helemaal niet goed ging met opa wisse. We hebben de hele tijd zitten skypen en 2 uur later kreeg papa een telefoontje dat opa was overleden. Papa en mama zaten voor de cam elkaar te troosten en ik zat daar dus maar alleen. Toen heb ik de cam maar gewoon uitgezet, want dat vond ik wel heel erg moeilijk. Ik wilde gewoon eventjes weg, dus ben ik met Tine en een vriendin van haar naar het strand gegaan. Dat was wel even fijn. Toen ik daarna thuis kwam had Aiden een roos voor me om me op te vrolijken. 's Avonds heb ik het er met Aubri over gehad dat ik toch wel heel graag naar de begrafenis wilde. Zij heeft heel erg haar best gedaan, en heeft geregeld dat dr zus woensdag over komt vliegen uit Iowa.

Maandag 8 November

Vandaag moest ik gewoon weer werken. De jongens waren erg lief en rustig dus heb ik van alles kunnen regelen voor mij terugvlucht. Omdat ik de aupair+ verzekering ofzoiets had afgesloten werd mijn vliegticket ook nog eens vergoed. Ik kreeg mn eticket vrij snel binnen. Ik vlieg morgenmiddag al. 's Avonds snel mijn koffer ingepakt.

Dinsdag 9 November

Om half 2 zat ik dan in het vliegtuig richting Atlanta. Daar heb ik 2 uur moeten wachten, en toen kon ik overstappen op mn vliegtuig naar Amsterdam. Ik hou zoooo niet van lange vliegreizen. Zeker niet als er een stinkvrouw naast me zit. Ik heb maar lekker een dekentje over mn neus getrokken. Ik heb geloof ik wel 3 films gekeken, en kon echt niet slapen.

Woensdag 10 November

Om 8.15 's ochtends nederlandse tijd kwam ik aan in op Schiphol. Papa en mama kwamen me ophalen. 's Middags nog even bij opa en oma Jacobse en bij oma Jan, tante Rina en Francis langs geweest. Tijdens gtst was ik in slaap gevallen.

Donderdag 11 November

Om half 11 werd ik door mama wakker gemaakt. Of ik tante Karin even wilde zien, want die zat beneden. Natuuurlijk ! haha. Geen idee wat ik vandaag voor de rest nog had gedaan.

Vrijdag 12 November

Vandaag ben ik met mama naar de stad geweest. Ik heb wat leuke dingetjes gekocht, en het was natuurlijk ook gewoon gezellig om weer eens met mama naar de stad te gaan. Toen we iets gingen eten bij de subway bestelde ik met mn blonde kop helemaal in het engels. Dat meisje achter de toonbank keer me aan alsof ik gek was...

Zaterdag 13 November

Vandaag was de begrafenis. Ik vond het heel erg mooi. Het weer viel gelukkig mee, want het heeft helemaal niet geregend. Toch ook wel gek hoor, dat je je opa dan toch echt voor de laatste keer hebt gezien... Na de begrafenis nog met de hele familie bij ome Jan en tante Rina geweest. Was wel erg gezellig. 's Avonds ben ik met Rowena, Liza en Sandra op stap geweest.

Zondag 14 November

's Ochtends bij opa en oma op bezoek geweest. Heel de familie van mama's kant was er, dus dat was echt leuk. 's Middags even met papa naar de mediamarkt geweest. 's avonds hebben we pannenkoeken gegeten, en daarna heb ik lekker een filmpje gekeken.



-- Ik vind het echt super om weer thuis te zijn, en eerlijk gezegd wil ik helemaal niet meer terug. Ik doe het toch, en hopelijk wordt het in de US gewoon een stuk leuker. Tot nu toe vind ik het namelijk gewoon nog niet zo. Alles wat ik mee maak ik geweldig, maar het baantje is volgens mij niets voor mij. Ik word er echt compleet gek van dat ik woon op de plek waar ik werk. Ik heb niet echt een plaatsje voor mezelf. Ook zijn Amerikaanse kinderen gewoon echt anders dan Nederlandse.. Nja, we zien wel hoe het verder loopt :)

-- Sorry voor dit rare verslag, haha.

  • 15 November 2010 - 13:29

    Marjolein:

    Gecondoleerd met het verlies van je opa, Mariële. Fijn dat je nu, ondanks de vervelende aanleiding, even bij je familie kon zijn.
    Dapper en goed van je dat je weer bent terug gegaan naar de US !

  • 17 November 2010 - 12:54

    Ngatini:

    Gecondoleerd met je opa. Het zal wel moeilijk zijn met het verwerken omdat je alleen in Amerika bent. We denken aan je.

    Liefs van ons

  • 18 November 2010 - 20:15

    Mama Iraina:

    Gecondoleerd met het verlies van je opa! Veel sterkte voor heel de familie.
    Ik hoop dat je de kracht nog kunt vinden om terug te gaan en misschien nog te vinden wat je later echt wilt doen.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 565
Totaal aantal bezoekers 150435

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: