3, 4 5, 6 & 7 December 2010 - Reisverslag uit Jacksonville Beach, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu 3, 4 5, 6 & 7 December 2010 - Reisverslag uit Jacksonville Beach, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

3, 4 5, 6 & 7 December 2010

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

07 December 2010 | Verenigde Staten, Jacksonville Beach

Heee,

Ik was mn blog vergeten te maken! Jullie zaten vast allemaal dag en nacht naar jullie computerbeeldscherm te staren in de hoop dat er een mailtje zou komen met het bericht dat Marielle weer n nieuwe blog had gemaakt. Het spijt me ontzettend!

Okee, waar was ik gebleven?

Vrijdag 3 December

T was koud vandaag! Twas 15 graden. Ik weet het dit vinden jullie vast niet koud, maar als je net 4 maanden in de 30 graden hebt geleefd is die 15 graden toch best even schrikken. Ik heb dus lekker mn Uggs en een warm vest aangetrokken. Zo erg was dat nog niet, want er liep een vrouw haar hond uit te laten in een skibroek en een winterjas met een enorme bontkraag. Ook voelde ik me een beetje ziekjes, dus daardoor had ik het vast nog kouder. Ik was 's nachts echt drie keer wakker geworden omdat ik bijna geen adem meer kon halen voor mn gevoel. Ik was alleen te lui om naar de badkamer te lopen en mn puf te pakken, haha. Vandaag moest ik langer werken omdat Aiden een kerstfeest van zn school had waar Kaven niet mee naar toe mocht. 's Avonds was ik dus alleen met Kaven. Het was echt super gezellig en hij heeft echt 2 uur lang op mn schoot boekjes zitten lezen. T is echt leuk om te horen dat Kaven steeds meer en steeds verstaanbaarder gaat praten. Toen Aubri en Aiden thuis kwamen ben ik snel mn bed in gedoken ( met de puf op mn nachtkastje :P ) In bed heb ik nog even de sinterklaasaflevering van de tvkantine zitten kijken. Nou serieus, ik kon niet zonder geluid lachen en ik kwam echt niet meer bij :P

Zaterdag 4 December

's Ochtends even met papa en mama geskypt die daarna lekker sinterklaas gingen vieren. Dat mis is wel hoor! Daarna ben ik met Tine naar de mall geweest, kheb alleen niets gekocht vanwege mijn ernstige geldtekort. Daarna heb ik Aubri en de jongens geholpen met het optuigen van de kerstboom. Dat was toch wel raar voor mij. Thuis hielp ik altijd van jongs af aan mee om de kerstboom op te tuigen, en hingen er verschillende knutselwerkjes van Patrick en mij in de boom. Dat wilde Aubri niet hebben. Aiden mocht niet helpen versieren en toen ie aan kwam lopen met de knutselwerkjes die hij op school had gemaakt zei Aubri dat ze die er niet in wilde hebben. Ze zou er wel een ander plaatsje vcor bedenken. Ik vond dat echt super zielig voor Aiden, wnat hij keek echt heel teleurgesteld. Ik heb gezegd dat ie een knutselwerkje op mijn kamer op mocht hangen, dus nu hangt er een sneeuwpopje aan mn deur. Toen de jongens naar bed waren heb ik Aubri geholpenmet het inpakken van wat kerstkados. Ik heb nu ongeveer 15 kados voor Aiden en 15 kados voor Kaven ingepakt, en volgens Aubri is dit nog niet eens de helft. Overdreven hoor. Als ze zoveel krijgen weten ze nieteens waarmee ze moeten spelen en beland meer dan de helft van de kadotjes in de hoek van de kast. Daarna lekker gaan slapen.

Zondag 5 December

Jeeeeej Sinterklaas! Niet voor mij :P Ik voelde me nog steeds niet heel erg lekker en heb dan ook bijna de hele dag in mn bed doorgebracht. Ik heb bijna 3 uur met Chamilla liggen bellen, en voor de rest heb ik heel rtlgemist doorgespit op zoek naar leuke programmas. 's Avonds ook weer lekker vroeg gaan slapen.

Maandag 6 December

Maaandag... vervelende maandag. Kon ik je maar overslaan. Vanochtend was Aiden zoals gewoonlijk naar preschool gegaan. Aubri was vandaag thuis gebleven omdat ze ziek was. Wat ik niet helemaal snap, want 's middags is ze gaan winkelen maargoed. Toen Aiden uit school kwam, kwam de schoonmaakster. Ik nam de kids dus maar mee naar buiten. Toen ze lekker aan het spelen waren kwam ik op het geniale idee om ze mee naar de dierentuin te nemen. De jongens vonden het ook een goed idee, dus daar gingen we dan. Eenmaal daar aangekomen waren ze super enthousiast. We zijn eerst een ritje in de trein gaan maken die ons langs alle dieren bracht. Steeds als Kaven een dier zag zei ie Hey Hey! En als we dan weer weg reden was het Bye Bye! Na het ritje in de trein zijn we het hele park doorgelopen. Van Aiden moest ik alle borjes voorlezen, en Kaven zei bij alles wat ie zag WOW, Look Mewehel! Look! See, horsie(of wat voor dier het dan ook was)? Echt heel erg leuk. Op een gegeven moment stonden we te kijken bij een gorilla, en hij was echt heel erg schattig. Toen we weg liepen liep hij ook weg en keek ie echt nog een paar keer om.. Het leek net alsof ie heel erg zielig keek haha. Gevoelig als ik ben moest ik bijna huilen hahaha. Geen grapje. Op het laatst heb ik ze lekker rond laten rennen op de playground. Toen we thuis kwamen was het al half 6. Ik heb Kaven nog even in bad gedaan, heb daarna wat rtlgemist gekeken en toen ben ik om 9 uur lekker gaan slapen.

Dinsdag 7 December

Vanochtend werd ik om 10 uur door Aubri gebeld of ik Kaven op kon gaan halen van school omdat ie diarree had. Heerlijk, zo'n baantje als au pair. Gelukkigw as het maar eenmalig en heeft ie voor de rest van de dag lekker gespeeld. Toen Kaven in slaap was gevallen heb ik met Aiden sneeuwwitje gekeken. Hij is helemaal weg van prinsessen haha. Vind zn vader vast leuk. Maargoed. Op een gegeven moment vroeg ie dus aan mij of ik zijn prinses wilde zijn..Maar natuurlijk! We zijn gelijk ook maar getrouwd. Aubri had boodschappen gedaan dus er is iets normaal in huis! Ik heb als avondeten een lekkere fruitsalade met warme chocomelk op haha. Mmmm haha. Nu ga ik lekker slapen, want het is alweer 10 uur zie ik net! Tis wat he.. Oh ik heb trouwens nog niets gehoord van families. Aubri heeft al een match, en de nieuwe au pair komt zaterdag. K ben benieuwd.

Oeeeh en ik kreeg vandaag een verjaardagskaartje van opa en oma Jacobse! :D Dat maakte mn dag natuurlijk weer helemaal goed

  • 09 December 2010 - 13:39

    Joosje:

    Hoi Mariëlle,

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je snel een andere leukere familie vindt............Nog heel veel sterkt met die 2 hyperactieve jongetjes!!!!! (ik weet een beetje wat je doormaakt, ik heb er zelf eentje......)

    Groetjes Joosje

  • 12 December 2010 - 12:43

    Jessica,Ella En Jola:

    hoi marielle
    hier een groet uit souburg van Ella. Jessica logeerde hier vannacht en vertelt mij nu net dat jij vandaag jarig bent.Dus van harte gefeliciteerd.Heb je ook cadeautjes gekregen van de kids daar? We zitten gezellig in de keuken een spelletje te doen. Natuurlijk heb ik van Jessica gewonnen. Michelle komt net thuis is weer bij een vriendje blijven slapen.Gisteren avond zijn ze wezen stappen in Vlissingen natuurlijk weer te veel gedronken(grapje) Van Jessica moest ik zeggen (joke) maar ja wij zitten in Nederland. Jessica zegt dat het zo lang duurt dat typen dus nu gaat zij een stukje typen.

    Nou dat duurde lang zeg dat stukje typen. Gisteren heb ik een uitvoering van dansen gehad ging heel goed. Heb vorige week op natuurijs geschaats. Ik ben nog wel gevallen heb nu twee blauwe plekken om mijn knieën. Papa was ook nog gevallen. Hoeveel cadeautjes heb je al in gepakt voor de kerst? Hier komt nu een berichtje van Jolanda.

    Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik ben nu bij Ella, Jessica ophalen omdat ze daar heeft gelogeerd.
    Wij hadden gisteravond een feestje van mijn werk in het Arsenaaltheater. Lekker eten en drinken en dansen. (dansen dat is wel een grapje). Ik ga nu weer knutselen voor bloemschikken met Ella. Ik hoop dat je er nog weet wie er getypt heeft. Wat ga je nog met de klompen doen. En heb je al een nieuwe familie gevonden.

    groetjes Jessica, Ella en Jolanda

  • 12 December 2010 - 14:45

    Mama Iraina:

    Van harte gefeliciteerd!
    Jammer dat sinterklaas niet naar Amerika gaat! Anders had jij vast en zeker ook een cadeautje gehad! Ik denk dat Amerika te ver is voor zijn stoombootje.

    knuffels vanuit het echte koude kikkerlandje

  • 12 December 2010 - 18:17

    Monique Janssen:

    Hoi Marielle,

    Ik felicteer je zo maar even (mailtje lukte niet), maar in ieder geval van harte dus. Ook als weer 19 jaar. Jullie gaan ook al meetellen! Hopelijk toch een leuke dag gehad. Nog geen nieuwe match gevonden? Nou ja, kan opeens gebeuren toch, en anders zien we je binnenkort gewoon weer (is eigenlijk niet de bedoeling natuurlijk) Succes ermee.

    Groetjes Monique en Erwin

  • 13 December 2010 - 07:31

    Ingrid:

    Hoi Marielle,

    Nog van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag. Heb je er toch enigszins van kunnen genieten??
    Ik begreep dat je voor de 15e een rematch moet hebben, dat wordt spannend........
    Veel sterkte en hou je taai.

    Groetjes van Arco en Ingrid, Rianne en Stefanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 1064
Totaal aantal bezoekers 150411

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: