24, 25 & 26 September 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu 24, 25 & 26 September 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

24, 25 & 26 September 2010

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

26 September 2010 | Verenigde Staten, Jacksonville

Hier ben ik weer hoor!

Vrijdag 24 September

Vandaag heb ik 14 uur gewerkt, maar de dag ging best snel. De jongens waren niet moe te krijgen dus ik heb ze lekker rond laten rennen in de tuin terwijl ik aan de tafel brieven aan het schrijven was. Ik heb er tot nu toe al 8 ! Haha. Kaven begint nu ook al wel een beetje aan me te wennen dus das ook fijn. Het huilen zal nog wel even duren, maar het begin is er :P Toen ik om 9 uur dan eindelijk klaar was, was ik kapot en ben ik bijna meteen gaan slapen.

Zaterdag 25 September

Lekker een beetje uitgeslapen en toen met papa, mama en oma Wisse geskypt. Daarna zijn we om half 10 op weg gegaan naar de dierentuin, want daar hadden we een aupair+gastgezinnen-picknick. Toen we daar aankwamen bleek dat er echt maar 4 gezinnen ofzo waren. Dat was wel jammer, maar het was alsnog leuk. De kinderen hebben lekker gespeeld, en ik heb met alle aupairs nummers en emails uitgewisseld. Na de picknick zou ik met Aubri en de jongens naar de dierentuin gaan, maar ze hadden geen zin meer, dus ben ik met 3 aupairs gegaan. Camila & Angelique uit Brazilie en Kristina uit Duitsland. Het was echt super gezellig, en ik ben lekker bruin geworden. Haha. Toen om een uur of 5 begonnen we honger te krijgen, maar niemand wilde nog naar huis. We zijn toen bij Taco Bell eventjes wat gaan eten. Daarn zijn we naar het strand gereden, en hebben we daar n beetje rondgelopen. Toen het donker begon te worden kregen we het idee om te gan bowlen. We wilden ons alleen wel ff opfrissen. Ik heb dus even bij Kristina gedoucht, en Angelique bij Camila. Makkelijk ohhh. We hadden 1,5 uur later afgesproken bij de bowlinghall. We hebben 3 potjes gespeeld, en ik had er 2 gewonnen en 1 gedeelde 1e plaats. Whaaaaat?! Marielle winnen met bowlen?! Jaa het kan dus toch! Haha. Het was super gezellig, Camila en Angelique waren heel lastig te begrijpen, maar met handen en voeten kom je n eind:P Rond een uur of 12 was ik weer thuis.


Zondag 26 September

Vanochtend redelijk vroeg mn bed uit gegaan, want we gingen boodschappen doen. Ik had er niet zo'n zin in, want ik had weekend, maar ik moet het 'nee zeggen' nog even oefenen. Daarna zijn Aubri en de jongens naar de kerk gegaan en heb ik eerst geprobeert met Ilse te skypen (lukte niet, zo technisch als een theelepeltje Ils :P ), en heb ik daarna met Rowena en toen met de hele familie geskypt. Patrick hield zn verjaardag, dus dat was een mooie gelegenheid. Ik vond het echt super om iedereen eventjes te zien, maar ik vond het ook wel heel moeilijk hoor.. Toen werd ik om 2 uur opgehaald door Kristina, want we gingen naar de mall! Haha wat wel grappig was: Aiden wilde eventjes mee naar buiten om 'hoi' tegen Kristina te zeggen, maar toen ik bij dr in de auto stapte zei ie ineens: Ohnee je kan niet weg gaan! Hoe moet dat nou, nu heb ik geen babysitter meer! Hahah echt n geinig ventje. Hij heeft trouwens ook tegen iedereen op Skype hoi gezegd :P Okeee nu over naar de mall. Het was echt super gezellig. Ik heb een lekkere lipbalm (watermelon ofcourseeee), een bedeltje voor aan mn armband en een TOMTOM gekocht! Yes Ik kan nu ergens komen!! T was een flinke uitgave, maar ik denk dat ik er heeeeel blij mee ga zijn :P Om 5 uur was ik weer thuis. Lekker even de tomtom uitgevogeld en nadat Aubri de jongens naar bed had gebracht hebben wij echt enorm zitten kletsen. We hebben echt de grootste lol gehad om Nederland. Ze vroeg aan me of er in Nederland ook bendes zijn, want ze zag al helemaal van die bendegevechten voor zich van jongens op klompen. Ik heb dr op google earth Oost Souburg laten zien, en ik heb samen met haar naar het nieuws gekeken. Serieus, ze kwam niet meer bij. Daarna hebben we de film Date Night gekeken. Ik had m al gezien, maar hij blijft hilarisch!


Bye lieverdss!

  • 27 September 2010 - 03:52

    Chamilla Wijnvoord:

    heey meis
    ookal spreek ik je via msn enzo.. tocheven reactie
    het ziet er naar uit dat het wat meer gaat wennen..!!
    erg blij voor je!!
    hoop tot snel een keer hier of bij jou daar..;):D
    xxxx

  • 27 September 2010 - 04:21

    Annewyke:

    He, Marielle, ik heb je gevonden. Leuk om je verhalen te lezen. Hopelijk gaat het goed met je en geniet je van deze ervaring. Wij hebben een maand geleden een zoon gekregen; Sibbe. Alles gaat goed, je krijgt ook de groeten van Nynke en Vera. Ze vragen wanneer je weer komt.... Doei liefs je oppasadresje in middelburg.

  • 27 September 2010 - 21:48

    Patrick:

    Ahww Aiden is zoo Cute haha Als je terug bent gaan we ook Bowlen en dan ga ik van je winnen XD hihi maar dan wel met die kinder dingetjes aan de zijkant zodat ie niet in de gleuf kan XD haha!

    Love u

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 150434

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: