19, 20, 21 & 22 Oktober 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu 19, 20, 21 & 22 Oktober 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

19, 20, 21 & 22 Oktober 2010

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

22 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Jacksonville

Dinsdag 19 Oktober

Vandaag had ik de hele dag het gevoel dat het maandag was. K had dus niet zo'n lekker gevoel. Toen ik in de wasmand van de jongens keek zag ik dat Patrick de dag ervoor hun was niet had gedaan, en ook de zak met luiers had ie niet uit de luieremmer gehaald. Dinsdagochtend word namelijk altijd het vuilnis opgehaald, en met zo'n 30 graden wil je geen volle zak luiers in de garage hebben staan. Beetje vervelend dus, maargoed. Niet mijn fout. Vandaag zeer weinig gedaan. De jongens waren erg moe en erg vervelend. Dat zijn ze altijd de eerste 2 dagen na het weekend. Dan voed ik ze van woensdag tot vrijdag weer op, en dan gaat t in t weekend weer verkeerd. Nja. Khad mn dag niet haha. Na mn werk ben ik lekker bij de Starbucks gaan zitten. Op een gegeven moment begon de vent die naast me zat tegen me te praten. Er kwam ook een vrouw bij zitten en ze waren heel vervelend want ik wilde gewoon op mn dooie gemakje gtst kijken. Op een gegeven moment vroegen ze zelfs of ik met hun mee uit eten wilde. Heel raar. Kben terug gegaan en heb nog even baseball zitten kijken met Patrick. Daarna heb ik gtst op mn kamer gekeken en ben ik lekker gaan slapen

Woensdag 20 Oktober

Vandaag heb ik lekker veel buiten gespeeld met de jongens. Het was erg lekker weer, zo'n 30 graden, en ik heb ze lekker laten rennen. Dan gaan ze tenminste normaal naar bed. Voor de rest heel weinig gedaan. Ik merk nu trouwens echt dat Aiden en Kaven zich aan me gaan hechten. Kaven kan nu eindelijk mijn naam zeggen. Ik ben 'Mewehel' Ach, het lijkt er op, niet? ’s Avonds ben ik met Krissy en een nieuwe Duitse aupair uit eten geweest in een schnitzelhaus. Wat was dat slecht zeg. Bah. Daarna hebben we nog een ijsje gegeten en zijn we op het strand nog even wat gaan drinken. Twas gezelliiiiigg :D

Donderdag 21 Oktober

Vandaag had ik, zoals Chamilla twitterde, beter een bordje taxi bovenop mn auto kunnen zetten. 's Ochtends had ik Kaven naar school gebracht. Om 10 uur ben ik met Aiden, Patrick en Aubri naar het vliegveld gereden. Patrick en Aubri gaan namelijk op een cruise naar Mexico tot en met maandag. Aiden was echt heel volwassen en heeft niet eens gehuild. Opa en Oma kwamen op dezelfde tijd aan als dat Aubri en Patrick vertrokken, dus die hebben we meteen mee naar huis genomen. Toen ik de opa zag schrok ik; Hij lijkt echt op opa jacobse! Wow haha. Na het vliegveld zijn we meteen doorgereden naar preschool om Kaven op te halen. Die wist van niets en schrok zich kapot. Die heeft flink staan krijsen op de parkeerplaats haha. Helemaal aan mijn been vastklampen enzo. We zijn doorgereden naar Chick-fil-a voor de lunch. De jongens hebben daarna nog even lekker op zo'n speelplaatsje gespeeld. Daarna zijn we terug naar huis gereden. Daar hebben we gezwommen, en toen was het alweer bijna tijd om te gaan eten. Oma had lekker gekookt, en we aten al om half 7. Heerlijk. Das tenminste normaal. Kaven was tijdens het eten in slaap gevallen en die hebben we dus zo in bed gelegd. Aiden is daarna ook naar bed gegaan. Hij kon alleen niet slapen, dus om half 9 kwam ie nog even bij mij op de bank liggen. Dan ligt ie bij me op schoot en gaat ie met mn bedelarmbandje spelen. Elke keer vraagt ie wat ik er allemaal aan heb hangen. Haha. Hij vroeg me trouwens ook nog of ik ook zijn mamas buik was geplopt :P Jahoor kind :P

Vrijdag 22 Oktober

Toen ik vanochtend wakker werd heb ik lekker even gtst zitten kijken aangezien mama er niet was.. haha Daarna ben ik ontbijt gaan maken. Aiden was nog niet uit bed, dus die heb ik wakker moeten maken. Kaven kwam meteen de deur uitgerend: Mewehel!!! Van oma hoorde ik dat Kaven van half 1 tot 4 uur 's nachts had liggen huilen omdat ie bij mij wilde zijn. Hij bleef mn naam maar krijsen. Nou ik heb niets gehoord, k had heerlijk geslapen :P haha. Kaven is nu dus echt helemaal into mij. Als ik nog maar naar de wc ga begint ie al keihard te janken. Nu ik deze blog typ zit ik bij starbucks, en hij flipte echt helemaal toen ik de deur uitging. Ik kon hem in de auto nog horen. T brak mn hart, maar ik weet dat het beter is om dan gewoon weg te lopen. Tis toch vervelend om te doen. We hebben vanavond weer heerlijk gegeten. Dat is toch wel iets waar ik van baal hoor. dat Patrick en Aubri nooit koken. Misschien dat ik eens een keer ga koken, maar ik weet niet of ik daar nog zin in heb na 10 uur werken. Kzal wel eens kijken. K vind het trouwens leuk dat Kaven mij nu leuk vind hoor, maar dit gaat een beetje te ver. Hij wijkt geen moment van mn zij, en begint mn naam te krijsen als ie iemand anders ziet. Poehpoeh haha. In de Starbucks nog even met Chamilla gebeld, en toen ik ophing vroeg de man die de hele tijd naast me had gezeten of ik Nederlands praatte :p Uhhhm ja (A)

  • 23 Oktober 2010 - 10:11

    Joke:

    Leuk verhaal weer toppie!!!
    Have fun groetjes van joke(moeder van sharona)

  • 24 Oktober 2010 - 19:21

    Amy Falhaber :

    hoi marielle

    hoe gaat het?
    ik hoop dat je het leuk vindt daar!

    groetjes amy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 150412

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: