19, 20 & 21 November 2010 - Reisverslag uit Jacksonville Beach, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu 19, 20 & 21 November 2010 - Reisverslag uit Jacksonville Beach, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

19, 20 & 21 November 2010

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

21 November 2010 | Verenigde Staten, Jacksonville Beach

Vrijdag 19 November

Jongens waren weer in een heerlijke stemming vandaag. Voor de rest weet ik niet zo goed wat ik heb gedaan. Ik weet wel dat ik 's avonds met Aubri had afgesproken om te gaan praten over de uren die ik teveel werk. Dat was er niet meer van gekomen, want ze was in slaap gevallen. K ben al om half 10 gaan slapen, was weer eens moe :P

Zaterdag 20 November
Vanochtend werd ik al om 6 uur wakker van krijsende en op mijn deur kloppende kinderen. Daar zijn mn oordopjes namelijk niet tegen bestand.
Rond 9 uur kreeg ik een smsje van Aubri of ik nu wilde praten omdat ze gisteren in slaap was gevallen. Dat hebben we toen dus maar gedaan. Ik vroeg haar of er misschien iets was dat ze kon doen aan mijn overuren, omdat ik het gewoon heel erg zwaar vind. De jongens zijn ongelofelijk druk, en overdag heb ik geen enkele break. Ze zei eigenlijk meteen heel verdedigend; nee daar heb ik geen oplossing voor, anders moet je misschien maar rematchen. Daar was ik nog niet eens over bezig, want ik had gehoopt dat er een oplossing zou zijn. Ik baalde er ook een beetje van dat ze het niet eens wilde proberen. Ik heb nog een paar voorstellen aangedragen, maar die veegde ze allemaal van tafel. Eigenlijk vond ik dat ze nogal overdreven reageerde. Ze zei bijvoorbeeld ook dat ze vond dat ik me aanstelde enzo. Nja, daarna ben ik met Krissy gaan kayakken. Dat was echt supergrappig. Dat grappige kwam vooral doordat we allebei behoorlijk bang waren. In het gebied waar wij met zn 2en (zonder guide) gingen kayakken zitten namelijk heel wat alligators :P Volgens ons hebben we er ook 1 gezien, maar 100 % zeker zijn we niet. Daarna hebben we de lekkerste garnalen ever gegeten in een heel lief restaurantje aan het water. Na het eten zijn we even langs huis gereden om schone kleding aan te trekken, en toen hebben we wat gedronken op Jacksonville beach. Daarna zijn we met Tine & twee geitenwollensokken duitse meisjes van wie ik de namen vergeten ben naar St Johns gegaan. Daar was namelijk een soort van kerstmarkt. Dr waren allemaal optredens enzo, dus dat was leuk. Daarna heeft Krissy me thuis afgezet omdat zij en Tine uit gingen. Iedereen , behalve ik, heeft namelijk een neppe id-kaart. Daar moet ik toch maar eens werk van gaan maken, maargoed. Toen kwam het er dus op neer dat ik op zaterdagavond om 8 uur al op mn bed lag. Kheb even in mn nieuwe boek gelezen, en om half 10 ben ik gaan slapen.

Zondag 21 November

Vanochtend werd ik om half 9 wakker. Khad heerlijk geslapen, en voelde me eindelijk uitgerust. Om 10 uur heb ik lekker met papa en mama geskypt. K was in een hele vrolijke bui, dus dat kwam goed uit. Na 2 uur te hebben geskypt ben ik me klaar gaan maken voor de bioscoop. Ik ging namelijk met Marija naar de nieuwe Harry Potter. Voor de film ben ik zelf even gaan luchen bij Panera Bread want er was nog steeds niets normaals in huis. Om half 3 had ik met Marija afgesproken bij de bios. K vond het echt een hele leuke film. Nu moet ik het andere deel dus ook nog zien, maar dat duurt vast nog wel even voor die uit komt. Vlak na de film kreeg ik een smsje van aubri 'we moeten praten als je terugkomt' Okee dan. Daar gaan we :P Ik was rond half 7 thuis, maar ze wilde eerst nog een heleboel dingen doen voordat we gingen praten. Daar heb ik dus maar op gewacht. Toen was het zover. Ze zei: Ik wil een rematch. Ik ben heel erg teleurgesteld in je, het is onzin dat 50 uur in de week werken te veel is. Ik werk zelf ook fulltime dus ik kan het weten. Ik vind ook dat je helemaal niets te klagen heb, want ik moet elk weekend de billendoekjes bijvullen, en daar zeg ik helemaal niets van. Bla, bla bla. Morgen ga ik met Laura praten, en dan zien we wel hoe en wat. Okeeeee dan. Nou, van geluk kun je bij mij de laatste paar maanden niet echt spreken ben ik bang... 3 maal is scheepsrecht toch?

ik hou van jullie!

  • 22 November 2010 - 01:27

    Chamilla:

    jeetje meid.. dat je t nog volhoud zo..!!
    IK BEN MEGA TROTS OP JE!!!

  • 22 November 2010 - 07:30

    Mama Ineke:

    he meid, wat schrijf je weer een leuk stukje, ook al zit je weer in een moeilijke situatie, wat kan je je vergissen in mensen he, trek je er niets van aan, we zijn supertrots op je dat je voor jezelf op komt xxxxxxxxxxxx mams

  • 22 November 2010 - 08:48

    Joosje :

    Hoi Mariëlle,

    Ik lees nog steeds je weblog en we denken aan je! Je treft het niet met de familie's.....Ga niet aan jezelf twijfelen, je bent een hartstikke leuke en lieve meid. Het komt goed!

    Groetjes en liefs van Joosje

  • 22 November 2010 - 09:35

    Marjolein:

    Goed dat je voor jezelf opkomt. Laat je niet kisten hoor !
    Je doet 't hartstikke goed (je was hier echt een fantastische stagiaire !).
    Knap dat je positief weet te blijven, op naar die drie keer is scheepsrecht !!!

  • 22 November 2010 - 09:59

    Ilse:

    Marielleee dat wist ik nog helemaal niet. Wel jammer zeg. Xxx

  • 22 November 2010 - 11:39

    Monique Janssen:

    Wat een raar "Wuuf" en dan zeggenze nog dat van au-pairs geen misbruik wordt gemaakt. Laat je niet kisten hoor. Doeiiii

  • 22 November 2010 - 12:03

    Papa Erik:

    Hoi meid neem die klompen maar weer mee naar huis ,dan draag ik ze zelf wel .xxxx

  • 22 November 2010 - 12:03

    Papa Erik:

    Hoi meid neem die klompen maar weer mee naar huis ,dan draag ik ze zelf wel .xxxx

  • 22 November 2010 - 12:30

    Annewyke:

    He, Marielle. Wat ontzettend lief dat je aan ons gedacht hebt! De rompertjes kan Sibbe al aan, heel erg bedankt! Stom om te lezen dat zo'n lieve, spontane, hardwerkende attente meid als jij, shit over je heen krijgt van zo'n onredelijk mens. Laat je niet kisten hoor! Hou vol. In ieder geval hartelijke groeten van je oppas kindje in middelburg. Groetjes Annewyke, Marco, Nynke, Vera en Sibbe

  • 22 November 2010 - 16:25

    Marloes De Jonge:

    Marielle,
    je kent me waarschijnlijk niet, maar jou broertje en mijn broertje Tim hebben samen gevoetbalt. enne tja via de voetbal kennen onze ouders elkaar ook nog...

    ik kwam je blog ergens tegen en zat en stukje te lezen.. vind het echt dapper wat je allemaal doet. Hou vol!


  • 22 November 2010 - 18:25

    Mama Iraina:

    Nou daar sta ik echt van te kijken. dat ze wilt rematchen, maar dat is hun 'loss' :-p (ik hoop dat ik t goed typ)
    Het is even geleden dat ik je blogs heb gelezen, maar ben weer helemaal op de hoogte. Ik ga vanaf nu minder werken omdat mijn verlof langzaam aan gaat beginnen, dan is het maar de vraag wat ik in al die vrije tijd kan doen. Ik vind dat je super leuke blogs schrijft, dus die staan sowieso op mijn lijstje.

    En je krijgt mijn complimenten, ik vind dat jij je er geweldig doorheen slaat!
    Keep on goin' girl!

    gr

  • 22 November 2010 - 19:27

    Kimberley:

    Heee Marielle,

    Vanaf het begin heb ik je blogs gelezen, ik vind dat je echt super leuk schrijft en het heel goed doet!
    Ik heb zoveel bewondering voor je dat je dat allemaal maar 'even' doet! Ze moeten blij zijn met iemand zoals jij!

    Keep up the good work because you are doing amazing!

  • 23 November 2010 - 19:52

    Stefanie:

    Aah!! Wel een beetje kut, maar aan de andere kant. Je bent er wel weer vanaf! Ze heeft dan zelf nooit het contract gelezen van maar 45 uur per week werken en zij kan haar eigen leven niet met die van jou vergelijken.
    Maar, in ieder geval kan je wel weer door. Je kan nu weer een nieuwe familie vinden en ik hoop dat je dan eindelijk wel een goede match hebt! Je verdient het echt!!!!
    Love you!!!!!!!

  • 24 November 2010 - 17:08

    Ngatini:

    Lieve Marielle.

    50 uur per week? Niet veel? Pfff...
    Als je als au-pair gaat werken, word er niet van te voren afgesproken hoeveel uur en welke dagen en/of avonden je vrij moet hebben? Lijkt net of ze er van profiteert dat je een jong meisje in het buitenland bent en van hun afhankelijk bent.
    Wat een ....

    We denken aan je.
    Veel liefs en geluk van ons.

  • 24 November 2010 - 17:08

    Ngatini:

    Lieve Marielle.

    50 uur per week? Niet veel? Pfff...
    Als je als au-pair gaat werken, word er niet van te voren afgesproken hoeveel uur en welke dagen en/of avonden je vrij moet hebben? Lijkt net of ze er van profiteert dat je een jong meisje in het buitenland bent en van hun afhankelijk bent.
    Wat een ....

    We denken aan je.
    Veel liefs en geluk van ons.

  • 24 November 2010 - 17:09

    Ngatini:

    Lieve Marielle.

    50 uur per week? Niet veel? Pfff...
    Als je als au-pair gaat werken, word er niet van te voren afgesproken hoeveel uur en welke dagen en/of avonden je vrij moet hebben? Lijkt net of ze er van profiteert dat je een jong meisje in het buitenland bent en van hun afhankelijk bent.
    Wat een ....

    We denken aan je.
    Veel liefs en geluk van ons.

  • 25 November 2010 - 15:08

    Karin:

    Hoi Marielle,
    jeetje, ben je net weer uitgerust , ga je vol goede moed weer terug en dan krijg je dit!! Rare mensen die amerikanen.
    Knap van je dat je het toch gezegd hebt hoor, want zo ging het niet meer langer hé.
    Ik hoop dat je toch snel weer een rematch hebt en dit keer een normale. Hou vol en we wachten vol spanning af.

    Liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 607
Totaal aantal bezoekers 150429

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: