27, 28 & 29 November 2010 - Reisverslag uit Jacksonville Beach, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu 27, 28 & 29 November 2010 - Reisverslag uit Jacksonville Beach, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

27, 28 & 29 November 2010

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

29 November 2010 | Verenigde Staten, Jacksonville Beach

Daar ben ik weer!

Zaterdag 27 November

Vanochtend moest ik al behoorlijk vroeg opstaan, want ik ging skydiven met Krissy! Het was ongeveer een uurtje rijden, dus om half 8 kwam Krissy me ophalen. Ze was echt superzenuwachtig en kon helemaal niets eten enzo haha :P Toen we daar eenmaal waren aangekomen konden we bijna meteen in onze tuigjes worden gehesen. Een half uur later steeg ons minivliegtuigje op. Toen we de hoogte van 4,5 kilometer hadden bereikt was het tijd om te gaan springen. Krissy en haar tandemsprongman gingen eerst, en daarna volgde ik met mijn engerd. Toen hij me in dat pakje aan het hijsen was eerder op de grond had ie gezegd: We gaan dichter bij elkaar komen dan welke man en vrouw dan ook. We kunnen net zo goed trouwens als we landen. Baaah, twas een beetje een engerd dus :P Nouja Ik ga weer verder. Ik zette dus mn voeten op het trapje, en daar gingen we dan! Ik moest eigenlijk mn armen bij me houden, maar ik wilde zo graag dat vlieggevoel hebben, en ik dacht niet dat we meteen zouden neerstorten als ik mn armen als vleugels hield haha, dus deed ik dat gewoon lekker. Dat was leuk dus. Het voelde echt alsof ik kon vliegen. Heeeerlijk. Als het gratis was zou ik het zo nog een keer doen :P Toen we waren geland hebben Krissy en ik even gelunched bij de Subway en toen heeft ze me thuis afgezet. Ze ging namelijk iets doen met dr hostfamily. Toen heb ik even met papa en mama geskypt, want die wilden natuurlijk wel weten of hun gestoorde dochter nog in leven was. Op een gegeven moment werd ik gebeld door Tine of ik mee wilde gaan winkelen. Maar natuurlijk, dat sla ik nooit af. Dat was heel erg leuk, en daarna zijn we doorgereden naar Melinda. Haar hostvader heeft een beachhouse dat in de weekenden helemaal alleen van haar is, enn waar ze kan doen waar ze zin in heeft. Doe mij ook zo'n hostvader :P Maargoed, daar hebben we dus even wat gedronken en daarna gingen we uit. Twas echt super grappig, want Audur (Ijsland) en Nicoletta ( Duitsland, duh) waren ook nog geen 21, maar we wildenn toch proberen om naar binnen te komen. We hadden echt super veel geluk, want de beveiliging zat heel gefascineerd naar een footballgame te kijken :P Echt een super leuke avond/nacht gehad, en om half 3 was ik weer thuis. K moest Aubri weer wakker bellen, want de had dat stomme slot weer op de deur gedaan. Eigen schuld.

Zondag 28 November

's Ochtends werd ik om 7 uur wakker geschreeuwd door de jongens. Kheb mn oordopjes gepakt en ben lekker verder gaan slapen. Om 12 uur werd ik gebeld door Tine en Melinda of ik mee wilde naar de pier, daarna naar de bios, en daarna uit eten. Haha natuurlijk. Het geld blijft maar stromen de laatse paar weken, maargoed, ik heb nog een beetje over :P De pier was zoals altijd weer heerlijk. Kheb een lekker toeristische foto gemaakt, en we hebben op de pier wat voor ontbijt/lunch gekocht. Daarna zijn we doorgereden naar de bios. Daar hadden we met Audur en Cecile afgesproken. We gingen naar Burlesque. Beetje moulin rouge achtig met Christina Aguilera en Cher. Echt wooooooooow :D een superfilm! Daarna zijn we doorgereden naar een restaurantje aan het strand. Heerlijk gegeten, en toen was het alweer tijd om terug te gaan. In bed nog even de vissen op mn ipod gevoerd (voor de mensen die dat begrijpen) en toen ben ik lekker gaan slapen.

Maandag 29 November

Blegh, het is weer maandag. Nadat we Aiden naar preschool hadden gebracht zijn Kaven en ik langs verschillende winkels geweest. Hij was echt ontzettend lief. We hebben twee doosjes gekocht en twee soorten bodylotion. Jullie vragen je nu vast af wat ik ga doen.... Maargoed. Daarna was het alweer tijd om Aiden op te gaan halen. Op de terugweg stonden we denk ik wel 20 minuten in de file omdat er een ongeluk was gebeurd. Alle 3 de rijbanen moesten naar 1, en ja dat duurt even. Toen we eindelijk thuis waren hebben we gelunched. Kaven is heel erg moeilijk met eten, en toen we met zn 3en aan tafel zaten zei ie na een have wafel dat ie weg wilde. Hij wilde waarschijnlijk gewoon gaan spelen, want hij kon niet vol zijn. Ik zei tegen m. Je gaat niet uit de stoel voordat je hele wafel op is. Eerst begon ie een beetje te huilen, en toen zei ik het nog een keer en toen zei ie: Okay mewehel haha. Super grappig. Ik kon toen ook even mn lach niet inhouden. Hij heeft dus gewoon lekker zn hele wafel op, en daarna vroeg ie nog om meer. Toen ie klaar was kwam ie naar me toen en gaf ie me een knuffel en een kus. Leuk eeeeh :D Ik vind het best moeilijk hoor, om straks weg te gaan, maarja, ik kies dan toch voor mezelf, en dit is gewoon teveel voor me. Okeee, na het eten heb ik ze allebei met verf een handafdruk laten maken op die doosjes die ik vanochtend met Kaven had gekocht. Toen dat eenmaal droog was hebben ze er stickers op geplakt en hebben ze er op gestekend. Daarna hebben we allemaal papiersnippers in de doosjes gedaan. Jullie kunnen nu vast al raden wat er ook in die doosjes ging? Jaaaaa, de bodylotions. Aubri is donderdag jarig, en dit worden dus de kadotjes van de jongens. Ze hebben tenslotte niet zelf hun moeder uit mogen kiezen, en ik wil wel dat ze iets geven hahaha. Aiden was vandaag weer niet te genieten. Ik weet niet wat er is gebeurd in de week dat ik weg was, maar die is echt helemaal verpest. Ik trek het wel weer recht hoor. Vandaag zijn er 6 grote pakketten binnen gekomen. Daarin zaten nog meer kerstkadotjes! Woooow, 3000 dollar was nog niet genoeg dus, ze had ook nog super veel online besteld. Ook komen er deze week nog heel veel pakketjes van familie binnen zei Aubri. Nou, Tis maar goed dat ik wegga, want ik denk dat ze mijn kamer nodig gaan hebben om al die troep in op te bergen :P K ga vanavond lekker vroeg slapen, en dan gaan we er morgen weer tegenaan :P

Iloveyouuu! & ik ben jaloers op de sneeuw!

  • 30 November 2010 - 00:26

    Sharona:

    Hee meid! Dat skydiven klinkt echt geweldig!! Beetje te eng voor mij maarach! Ik vier hier woensdag sinterklaasavond!! Kijk er enorm naar uit! Xx

  • 30 November 2010 - 06:48

    Ineke:

    he meis, wat een leuk verslagje weer en wat een leuke foto,s en video, ik snap best dat je het straks ook gaat missen maar ik vind het zowiezo heel knap en lief van je dat je nog steeds zo positief met de jongens bezig bent. kusjes mams

  • 01 December 2010 - 13:29

    Ngatini:

    Hey meid.
    Dat jij het durft om te skydiven, nou ik ben trots op je!
    Is het gesprek al geweest over wanneer je weg moet en over wat er dan gaat gebeuren?
    Hier gaat het wel goed. Druk, a.s. zaterdag Sinterklaas met familie en de kinderen van Andy en Marielle, zij is in December bevallen van een 4e. Dus wordt druk.

    veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 1002
Totaal aantal bezoekers 150430

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: