8, 9, 10, 11, 12 & 13 December 2010 - Reisverslag uit Jacksonville Beach, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu 8, 9, 10, 11, 12 & 13 December 2010 - Reisverslag uit Jacksonville Beach, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

8, 9, 10, 11, 12 & 13 December 2010

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

13 December 2010 | Verenigde Staten, Jacksonville Beach

Woensdag 8 December

Poehpoeh, de dag dat ik of naar huis, of naar een ander gezin ga komt steeds dichterbij. Ik heb nog steeds geen reacties gehad van families, dus het is nog steeds afwachten. Vanochtend hoorde ik van mn mama dat ze met Leonie (Nederlandse aupair coordinator) had gepraat. Zij had namelijk weer een mail van Laura (mn areadirector hier) gehad waarin allerlei dingen stonden over mij die niet waat waren. Zo zou ik degene zijn geweest die om een rematch had gevraagd, Aubri zou mij een oppas voor de extra uren hebben aangeboden die ik zou hebben geweigerd enz. Ik was zo ontzettend kwaad toen ik dat las. Ik vraag me echt af wie al deze leugens de wereld in heeft geholpen, maar ik denk dat het Aubri is. Zij vertelt namelijk tegen iedereen dat ik een rematch heb aangevraagd. Na de situatie even te hebben overdacht heb ik een mailtje gestuurd naar Leslie (de baas van Laura). Snappen jullie het nog? :P Haha Stom gezeur. Leonie heeft me trouwens wel echt heel goed geholpen. Zij heeft namelijk ook nog een mail naar Leslie gestuurd. Vandaag voor de rest lekker veel met de jongens gespeeld. Toen Aubri om 6 uur nog niet thuis was belde ik dr op. Ze zat bij de kapper 2 uur verderop. Ze zei dat ze me had gesmst, maar als iemand op zon smsje niet antwoordt dan bel je toch even lijkt mij... Ik wist dus van niets, en ik had 's avonds met Camila en Krissy afgesproken. Dat moest ik dus afbellen. Uiteindelijk heb ik tot 11 uur 's avonds gewerkt. Even volhouden nogmaar.

Donderdag 9 December

Vandaag 4 maanden van huis weg. Van heimwee heb ik geen last meer gelukkig. Al een tijd niet meer hoor trouwens. Kaven is echt een superfan geworden van mij. Hij wil constant knuffelen enzo. 's Ochtends kreeg ik een mailtje terug van Leslie, en ik heb het gevoel dat mn rematch de eerste week totaal niet eerlijk is gegaan. Er stonden namelijk nauwelijks positieve dingen op mn profiel enz. Als hostfamily zou ik daar ook niet op reageren. Leonie heeft me weer geholpen om dit alles een beetje recht te zetten, en nu sta ik wel normaal online. Kheb dus eigenlijk gewoon het gevoel nu dat er een week is verspild, maarja alweer iets waar ik niets aan kan doen. Na het werk ben ik even naar Krissy geweest om doei te gaan zeggen. Daarna ben ik met Camila gaan eten bij de cheesecake factory. Heerlijk soepje op en veel gelachen. Daar had ik behoefte aan :P Toen ik thuis kwam was ik vergeten om het sleuteltje van mn slaapkamerdeur in mn kamer te laten liggen. Na veel gespruts met een haarspeldje ben ik dan toch binnen gekomen, haha.

Vrijdag 10 December

Vandaag mn laatste dagje alleen met de jongens, want morgen komt de nieuwe aupair. K vind de jongens leuk, en zij vinden mij super en ja.. Zij kunnen er ook niets aan doen dat ze een ******* als moeder hebben. 's Avonds mn koffers ingepakt en vroeg gaan slapen.

Zaterdag 11 December

's Ochtends lekker een beetje uitgeslapen. Daarna met Camila naar de aupairmeeting geweest. Iedereen moest 24 koekjes meebrengen om te delen. Twas echt super gezellig om iedereen te zien. Dr waren 2 hele grappige chinese meisjes die echt belachelijk teletubbie-enthousiast waren. God, wat heb ik om hun gelachen. Daarna ben ik met Camila, Tine en Katipxa(nieuw meisje uit Columbia) nog even wezen shoppen. Niets gekocht natuurlijk! Toen ik thuis kwam had Aubri de nieuwe aupair zomaar alleen gelaten met de jongens, dus die waren helemaal over de rooie. Logisch, ze hadden haar net een uur geleden voor het eerst ontmoet. K had echt medelijden met r... Ze was ook aan het huilen enzo.. 's Avonds ben ik met 5 aupairs uit eten geweest voor mn verjaardag. T was super gezellig. Daarna wilden wel uit gaan, maar Audur en ik mochten niet naar binnen, dus hebben wij gewoon gezellig in de auto zitten praten.

Zondag 12 December

Jeeej, it's my birthday. De rotste verjaardag ooit, maar toch. Toen ik 's ochtends wakker werd kwam Aiden me meteen feliciteren toen Laetitia (nieuwe aupair) zei dat ik jarig was. Ik heb een lelijk roze horloge en een plastic zilverkleurig (de helft van het zilverkleurige was er al af) gehad. T gaat om t gebaar. Haha. Toen zag ik Aubri. Ze vroeg: heeft aiden je je kados al gegeven? Ik zei: jaa, super bedankt! En zij zei: Uhu. Toen liep ze weg. Bah wat ontzettend laaaaag. Je mag me misschien nog mogen, maar volgens mij vergeet ze dat ik nog steeds 54 uur per week voor dr kinderen zorg. Stom mens. Daarna even met opa, oma, mama en papa geskypt, en daarna nog even met Francis en een hele gang. Daarna ben ik met Laetitia lunch wezen eten, en heb ik haar daarna Jax beach nog even laten zien. Ze heeft me vanalles gevraagd over Aubri, en ik heb maa Daarna gingen we naar huis, want ik was 's avonds voor het avondeten uitgenodigd door Audur dr hostparents. Toen Audur me op kwam halen stond ze ineens met zo'n heliumballon voor de deur waarop stond: Birthday wishes! Echt super lief. Na een heerlijke maaltijd kwam dr hostmoeder ineens aanlopen met cupcakes met kaarsjes er op. Toen gingen ze met zn allen happy birthday voor me zingen. Echt waar. Die hostfamilies bestaan dus ook! Maar nu het beste nieuws: Ze hebben me gevraagd of ik het leuk zou vinden om vanaf morgenavond bij hun te logeren totdat ik wegga. Echt ik was zo ontzettend blij om dat te horen. Niet normaal! Ik heb Aubri gebeld om te vragen of dat goed was en ze zei: Uh whatever, doe waar je zin in hebt, wat kan mij het schelen. Haha en toen zei ik: Okeee dankjewel! (stel je dat supervrolijk voor) Jaa we blijven aardig. Maar vanaf morgen slaap ik dus bij Audur. Daarna heeft audur me meegenomen naar de film. Ik had Harry Potter al gezien, maar dat maakte het niet minder gezellig. Zo was mn verjaardag toch nog leuk geworden.

Maandag 13 December

Mn laatste werkdagje. Ik heb Laetitia alles even uitgelegd, en heb vooral veel toegekeken en het zelf laten proberen. Het is een aardig meisje, maar ze heeft echt wel een andere manier van opvoeden als ik haha. Kaven wilde zijn eten niet opeten, en toen begon ze super erg aan te dringen. Maar als Kaven iets niet wil dan doet ie het ook niet. Ik heb dan zoiets van dan eet je niets. Als je honger hebt kun je ditzelfde bordje met het eten weer krijgen. Zij vroeg hem echter: Wil je een koekje? Haha. Kaven denkt nu dus dat ie elke keer als ie een heel drama over het eten gaat maken een koekje krijgt :P Nouja, niet mijn probleem meer. Tussen de middag had ik pannenkoeken voor de jongens gebakken. Ze vonden het wel lekker, maar niet met jam, of stroop. Maar met kaas. Haha. Aangezien ik nog zo'n 220 dollar van Aubri tegoed heb voor 4 werkdagen en 16 extra werkuren vroeg ik haar daarom toen ze thuis kwam. Ze werd helemaal kwaad op me en weigerde me het geld te geven. Ze zegt namelijk dat ik niet elke week 45 uur heb gewerkt, en ze verdomde het gewoon. Nouja. Ik was ontzettend kwaad en ben maar weggelopen. Ik stuur Leslie wel een mail over dat geld, want het is gewoon van mij. Ik heb er eerlijk voor gewerkt. Toen kwam Audur me ophalen en heb ik de jongens gedag gezegd. Aiden moest huilen en Kaven begreep het niet haha. Dat zal morgenochtend wel komen. Tegen Aubri heb ik ook doei gezegd, en haar bedankt voor mijn tijd daar. Zij had nieteens het fatsoen om normaal gedag tegen mij te zeggen. Dan niet. Stom mens. Ik heb mn pannenkoeken meegenomen en daarna zijn we naar Audurs huis gegaan. Ze hadden al gegeten, maar haar hostparents hadden een bordje voor mij in de koelkast gezet. Echt ontzettend lief. Strakjes ga ik met Audur een filmpje kijken en daarna lekker slapen. Heerlijk.

Ik hou van jullie!



  • 14 December 2010 - 03:09

    Stefanie Roest:

    Aaah.. Ik vind het echt knap van je!!! Nog 2 dagen en dan weet je het. Misschien tot snel dan maar!!!!!XXXXX

  • 14 December 2010 - 10:21

    Ngatini:

    Ik ben blij dat ondanks de houding van Aubri, toch een leuke verjaardag heb gehad. Lief dat je daar mag blijven slapen en ik hoop dat je snel een leuke host family vindt.
    Heel veel liefs van ons.

  • 14 December 2010 - 11:08

    Annzol:

    Hey Marielle!
    Je kent mij niet, maar ik wil ook aupair worden en begon daarom wat blogs te lezen. Ik kwam op jouw blog en ik merk dat ik elke keer even kijk of je weer wat nieuws hebt geschreven! Je schrijft echt leuk en je maakt zoveel mee. Ik hoop dat je nog een geweldige tijd in Amerika gaat hebben en een hostfamily vindt die wél voor je klaarstaat :) Ik vind het echt superknap hoe je hier allemaal mee omgaat. Ik wens je alle geluk!!
    Groetjes, Annzol

  • 14 December 2010 - 12:59

    Mama Iraina:

    wat een rottige afscheid! Als ik eerlijk moet wezen, krijg ik af en toe het idee dat dat ku*-mens jou ook gaat missen en daarom heel rottig doet! Maar ja.. zeker weten doen we dat niet.
    Ach je bent iig van haar problemen verlost! En geniet maar even van de rust die je nu hebt.
    Hopelijk vind je nu wel een nieuwe familie die wel een tikkeltje normaal kunnen doen!

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 1089
Totaal aantal bezoekers 150400

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: