8 & 9 September - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu 8 & 9 September - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

8 & 9 September

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

10 September 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Woensdag 8 September

Vandaag heb ik het heel erg naar mn zin gehad. Zelfs de enorme woedeuitbarsting van Elizabeth kon mn dag niet verpesten. De reden: Ik ben officieel in rematch! Mn aanvraag voor een rematch is goedgekeurd door het hoofdkantoor, en binnen een halfuur had ik al 2 reacties! 1 uit California en 1 uit Florida. Die uit California leek me niet heel erg leuk, dus daar heb ik nog even niet op gereageerd. De familie uit Florida daarentegen sprak me wel aan. We hebben een afspraak gemaakt omm donderdags te bellen. ' s Avonds had ik nog met Stefanie afgesproken. Ik ga niet eens meer vertellen wat ik met Stefanie heb gedaan, want dat spreekt voorzich. We hebben in ieder geval hele leuke gesprekken gehad :P Toen ik terug was ben ik bijna meteen gaan slapen want ik was, as usual, helemaal kapot.

Donderdag 9 September

Vandaag was ik al om 4 uur klaar met werken. Lekker nog even op msn en Skype gekletst, en toen om 5.30 gebeld met de floridafamilie. Ze leken me erg aardig, maar ik ben nog niet heel erg enthousiast. Misschien komt dat nog, want ik heb afgesproken vrijdagmiddag met ze te gaan Skypen. Dan kunnen de kids ook meteen even hallo zeggen enzo :P Aubri (de moeder) zei al : Jaa de oudste vraagt me constant wanneer z'n nieuwe grote zus nou eindelijk komt. Wel schattig dus. Ik heb ook al wat foto's gezien, en het zijn echt schattige kindjes. Morgen weet ik vast weer wat meer.
Nu mn meetingavontuur. Ik had een aupair coffeemeeting in Dublin, maar aangezien ik geen auto heb en Erin me niet wil brengen heb ik de bus en de trein moeten nemen. Ik was behoorlijk laat, want de bus was 20 minuten te laat, en ook de trein was niet op tijd. Bij het station in Dublin was Rachel (je weet wel, die schotse) me op komen halen en zijn we samen naar de coffeemeeting gegaan. Daar heb ik even met mn areadirector gepraat. Ze zei helemaal dat ze heel trots op me is enzo. Tis een liefje hoor :P Daarna heb ik even avondeten gehaald, en ben ik met Rachel (schotland), Isabella (oostenrijk) en Kamila (duitsland) gewoon nog even een stukje wezen lopen. Daarna heeft Rachel me weer naar t station gebracht. Morgen (nu ik dit typ vanavond) ga ik met Stefanie en haar aupairorganisatie voor het weekend naar Lake Tahoe. Zie ik dat ook nog voordat het te laat is ;p

xoxo

  • 10 September 2010 - 18:56

    Ngatini:

    Ik wil je even een fijn weekend toewensen. Hopelijk is het skypen met die familie gezellig.

    Liefs van ons

  • 10 September 2010 - 19:03

    Ilse:

    Leeuk zeg, ben super beniewd of het wat wordt!! Xxx

  • 10 September 2010 - 19:52

    Senna:

    stiekem vind ik jou verhalen leuker/makkelijker om te lezen dan die van je reisvrienden !

  • 11 September 2010 - 00:22

    Sharona:

    Have fun in Tahoe!!! :)
    En alle avontuurtjes wel even hier opschrijven he :)
    xx

  • 11 September 2010 - 07:27

    Karin:

    Hey Marielle,
    Wat een familie toch hé. Hun reakties en gedrag nu bevestigd maar des te meer dat de rematch een goede keus is geweest.
    Ik hoop dat het lukt met het gezin in Florida en anders met een ander gezin, en dat je daar nog een hardstikke leuke tijd hebt.
    Ook veel plezier met je uitstapje van het weekend met Stephanie, geniet er van , even lekker wat anders.
    Liefs van ons xxx

  • 12 September 2010 - 10:03

    Rianda:

    Hoi, hoi Marielle,

    Super meid van je rematch!
    Goed gedaan en nu kan je avontuur echt gaan beginnen. Wij zijn trots op je!

    Liefs en kusjes van Peter, Rianda, Amy en Jim.

  • 12 September 2010 - 16:51

    Linda:

    Wat goed zeg dat het is gelukt! Ten minste, er zijn andere opties en mogelijkheden. Heel veel succes ermee,
    Groetjes Linda

  • 15 September 2010 - 13:24

    Joosje En Michel:

    Hoi Marielle,

    We hebben net al je verslagen een beetje doorgelezen. Wat jammer dat het niet klikt dit gezin! We hopen dat je snel een ander gezin vindt! Succes en sterkte!

    Groetjes van Joosje en Michel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 150439

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: