I wasn't expecting your call - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu I wasn't expecting your call - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

I wasn't expecting your call

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

22 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi iedereeen !

Ik heb gisteren een nogal onverwacht telefoontje gekregen.
Ik was op verjaardag bij mn nichtje Rianne toen ineens mn telefoon af ging. Ik herkende het nummer niet, dus ik nam op met : Met Marielle Wisse ?? Komt het vanaf de andere kant van de lijn: May I please speak with Maria Wisse? Ik: Well, that's me! Een heleboel vragen verder heb ik maar even uitgelegd dat ik geen telefoontje verwachtte omdat ik nog geen bericht had gekregen van aupaircare dat een familie mijn gegevens had opgevraagd. Ze vond het wel grappig en snapte nu waarom ik zo verbaasd klonk zei ze ;p Ze zei dat ze mn Engels ontzettend goed vond (onbegrijpbaar, want ik kreeg er geen normaal woord uit voor mn gevoel) Ze zei ook dat ze zich eerst een beetje zorgen maakte omdat ik nog maar 18 ben, maar dat ze daar niet meer onzeker over is nu ze met me gepraat had. Gezellig een half uurtje gepraat over van alles en nog wat, en afgesproken om via de mail een tijd/datum af te spreken om nog een keer te bellen of te Skypen. Echt super leuk. Ze klonk heel aardig, en de volgende keer haalt ze dr man erbij zodat ik daar ook eventjes mee kan praten. Het gaat trouwens om een familie in het noorden van California met een tweeling van 18 maanden(meisjes) Ik hoop echt dat dit iets gaat worden, de moeder klonk echt super aardig en 18 maanden is zo'n leuke leeftijd joh! Haha, ik houd jullie op de hoogte! (ook al volgt nu nog niemand mijn blog geloof ik :P)

Hugs and Kisses,

Marielle

  • 22 Mei 2010 - 23:09

    Chamilla:

    oh jawel je hebt al een trouwe volger haha;)
    wat gaaaaaaaaaaaf!!!
    serieus ik ben jaloers!!
    CALIFORNIE.. ik hoop voor je dat het wat word.. 18maanden is idd erg leuk..
    succes...

  • 03 December 2010 - 20:26

    Manouk:

    Ik ben ook nog steeds je trouwe volgster hoor!! ben benieuwd!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 541
Totaal aantal bezoekers 150463

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: