Niet dus. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu Niet dus. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

Niet dus.

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

18 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Heee.

Ik weet dat ik ontzettend veel schrijf over mijn 'beforeamerica' tijd, maar dit is ook vooral zodat ik zelf alles een beetje onthou, haha.

De familie waar ik het in mijn vorige verslag over had is niets voor mij.
Doordat de moeder een operazangeres is, reizen ze ontzettend veel. Mijn jaar daar zou er ongeveer zo uit zien: 3 maanden 'thuis', 5 weken in Houston TX, 2 maanden 'thuis', 2 maanden Turijn Italie, 1 maand 'thuis', 5 weken Boston MA, 2 maanden 'thuis'. Kijk, ik vind reizen helemaal geweldig, maar ik ga ook naar Amerika om nieuwe vrienden te ontmoeten, naar school te gaan, en ik zou het ook erg leuk vinden om bijvoorbeeld baseball te gaan beoefenen. Dit is volgens mij allemaal niet mogelijk in zulke korte periodes dat je 'thuis' bent.
Balen, want ze waren echt superaardig.

Next....!

xoxo

Marielle

Oh, en ik ben geslaaagd :D

• 18 Juni 2010 - 21:48

Chamilla:

Oh jammer..
    maar begrijp heel goed dat je dat niet doet idd..
    lijkt me ook niet echt fijn..
    ik hoor eind volgende week of ik officeel ben aangenomen..:)
    haha duim voor me?:P
    xx chamilla

ik vind t trouwens leuk om je beforeamerica te lezen:p doe ik zelf ook idd;):D