Ticket geboekt! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu Ticket geboekt! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt!

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

09 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Heeee.

Ik keek vanochtend (eigenlijk middag, maar alles loopt een beetje door elkaar laatste weken) im mn aupairroom en zag dat mn ticket was geboekt! Ik vertrek 9 augustus om kwart over 1 's middags van Schiphol. Om 10 voor 4 's middags zal ik aankomen in Newark, USA.

Ondertussen wordt het steeds moeilijker om iedereen achter te gaan laten.. Maar ik zet gewoon door, want ik wil dit al zo lang!

xoxo marielle

  • 15 Juli 2010 - 22:11

    Astrid:

    Je zult t super hebben daar!!Veel plezier\succes!

  • 25 Juli 2010 - 21:18

    Tante Ingrid:

    Hoi Marielle, heb net je site bekeken. Erg leuk !!! We gaan je verslag zeker volgen als je straks in Amerika zit.
    Succes met alle voorbereidingen !!!

  • 26 Juli 2010 - 06:55

    Marjolein:

    We wensen je een fantastische tijd daar én een goede reis.
    Je zult een fantastische au pair zijn !!!
    Groetjes, Marjolein en familie

  • 31 Juli 2010 - 21:23

    Tante Rianda:

    Wij gaan je volgen!!!

  • 03 Augustus 2010 - 19:23

    Tommy:

    ik hou je in de gaten zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 150464

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: