11, 12, & 13 Augustus - Reisverslag uit Hayward, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu 11, 12, & 13 Augustus - Reisverslag uit Hayward, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

11, 12, & 13 Augustus

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

13 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Hayward

Haay everyonee !

11 Augustus

Deze dag was gwn weer veel van hetzelfde.. luisteren, luisteren en luisteren. We hebben het even gehad over rijden in Amerika, en over Amerika in t algemeen.. 's Avonds ben ik met Sharona en Amandine (zwiserland) naar the mall gegaan. ZO GROOT mensenkinderen. Ik keek mn ogen uit. Gelukkig heb ik mezelf in kunnen houden (a) Ik ben deze avond redelijk vroeg gaan slapen, want de volgende dag was hostfamilyday! Haha.

12 Augustus

Ik had heerlijk geslapen, maar toen ik wakker werd, werd ik me daar toch een partijtje zenuwachtig :P haha gelukkig duurde dit gevoel niet heel erg lang. 's Ochtends hebben we nog orientation gehad, en rond 1 uur begon iedereen te vertrekken. Omdat ik pas om kwart voor 5 zou vliegen heb ik nog lekker gelaptopt in de lobby. Samen met Steffie (duitsland) ben ik zo'n 5 keer richting de WC gelopen omdat we de hostfamilies die hun au-pairs in het hotel kwamen ophalen wilden bewonderen. Rond 2 uur werd onze groep omgeroepen. We werden in een busje geladen en naar het vliegveld gereden. Daar heb ik afscheid genomen van Steffie, want die ging richting Mississippi. Daarna begon het inchecken. Vreemd genoeg was mn koffer niet te zwaar en hoefde ik niet zoveel te betalen. Ik ben samen met Nicole (zweden) en n duits meisje van wie ik de naam niet meer weet naar Phoenix gevlogen. Daar zijn we alle drie op verschillende vliegtuigen overgestapt. De vlucht van New York naar Phoenix was 45 minuten vertraagd, dus ik had maar een kwartiertje om over te stappeb. Aangezien ik helemaal in een andere gate moest zijn, heb ik die dag een goede work-out gehad haha! Je had me moeten zien lopen/rennen. Na lang te hebben gevlogen kwam ik dan eindelijk in Oakland aan. En daar stond mn hostmommy al te wachten. Het was een beetje vreemd, maar eigenlijk ging alles vanzelf. 'Thuis' ben ik bijna meteen naar bed gegaan omdat ik zo moe was van het vliegen.

13 Augustus

Toen ik wakker werd vanochtend dacht ik bij mezelf : Heeee dit is mijn kamer niet! Dat was even schrikken.. Nouja. Ik heb een enooooorm bed waarvoor het woord kingsize denk ik nog te klein is. Na even rond me heen te hebben gekeken ben ik lekker gaan douchen, en daarna ben ik naar beneden gegaan voor t ontbijt. Omdat ik alleen Erin nog maar had ontmoet werd ik aan iedereen voorgesteld. Ik voelde me aan het begin van de dag niet zo fijn omdat alles nieuw is enzo, maar dat gevoel is naarmate de dag vorderde gelukkig over gegaan.
Hun huidige babysitter Caty heeft me vandaag alles een beetje laten zien.
Vanavond zijn we uit eten geweest naar de Thai. T was erg lekker en gezellig!

Even in het kort want ik ben moe:
Elizabeth is nu al fan van K3, ze noemt me ' hew best fwiend fwom holland, en we hebben net een stroopwafel gegeten. Yeaaah I'm doing fine! haha.

hugs and kisses M

  • 14 Augustus 2010 - 11:14

    Joke:

    Hai Marielle

    Leuk verslag ik hoop dat je daar een superleuke tijd krijgt.
    Leuke fotos heb je er opstaan.

    greetz Joke(moeder van Sharona)

  • 14 Augustus 2010 - 16:14

    Rowena .:

    aaah liefjee tklinkt allemaal erg leuk:D en wat een moooie fotooos! echt super leuk! ik wil wel een kopje coffee by je komen drinken oh hahaha! ilooveyou!

  • 14 Augustus 2010 - 17:56

    Rianda:

    Nou lieve Elle je bent er,
    En ja dat is dan even wennen voor je in zo'n nieuwe omgeving....
    Gaat vast allemaal goed komen!!!
    Leuk om steeds je verslag te lezen enne verdwaal niet in je bed!!
    Haha k3 leuk bedacht van je.

    Liefs van ons


  • 16 Augustus 2010 - 18:26

    Senna:

    aaah poepie wat leeeuk
    hoop dat je je snel heel erg thuisvoelt bij je familie, je moet er immers heel lang blijven haha!
    de foto's zijn ook heel leuk. ben benieuwd naar wat er gaat volgen :)
    veel liefs.

  • 16 Augustus 2010 - 18:42

    Francis:

    hai lieve marielle!! WOW echt super die foto's van new york mooi hoor! ga zo door we genieten hier ook van je avontuur in Amerika!

    Veel plezier en een dikke kus van mij!!!

  • 16 Augustus 2010 - 21:13

    Ingrid:

    Hoi Marielle,

    Leuk om je foto's te bekijken. New York was wel heel indrukwekkend zo te zien!!
    Ben je het al een beetje gewend bij je gezin of is het erg wennen?

    Groetjes, Arco, Ingrid, Rianne en Stefanie

  • 17 Augustus 2010 - 13:54

    Jonathan:

    Pff ik zou ook nog wel naar NYC willen ik ben best jaloers op je dat je daar bent geweest :P, maarja leuke verslagen allemaal hoor! wanneer ga je er weer wat opzetten? Kan niet wachten :D

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 567
Totaal aantal bezoekers 150451

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: