27, 28, 29 & 30 September 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu 27, 28, 29 & 30 September 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

27, 28, 29 & 30 September 2010

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

30 September 2010 | Verenigde Staten, Jacksonville

Hee!

Daar ben ik weer met een onwaarschijnlijk interessante blog, haha. Als het gaat vervelen moet je maar gewoon 1 x per maand gaan kijken.

Maandag 27 September

Na n leuk weekend vandaag weer aan het werk. Laten we het erop houden dat ik gewoon niet zo'n maandagpersoon ben. Aiden luisterde vandaag echt heel erg slecht. Bij hem moet je echt veel geduld hebben hoor. Hij doet zo een uur over zn lunch, en dat is iets waar ik echt niet tegen kan :P Dat komt ook vooral door de TV, maar Patrick en Aubri willen dat die aanstaat als ze eten, en ja het zijn nou eenmaal niet mijn kinderen. Na het avondeten heb ik met Aubri op de Wii gespeeld. We hebben gebokst, getennist en gebowld. Bij het bowlen bleef ze op een gegeven moment maar strikes gooien, dus ik zei: Je hebt de perfecte plek nu gevonden geloof ik he?! Zegt ze: Jaa das mn g-spot. Haha Ik kwam niet meer bij. Je snapt dus wel dat ik dat potje verloren heb.. En de rest van de spelletjes eigenlijk ook. Haha.

Dinsdag 28 September

Ook vandaag luisterde Aiden weer erg slecht. Dan zeg je dat ie iets niet mag, dan kijkt hij je aan, en vervolgens doet ie t toch. En dan meteen daarna: Sorry Marielle... Dus ik vroeg hem waarom hij niet luisterde. Zegt ie op een hele serieuze toon: Ik heb 'nietluisterbeestjes' in mn mond zitten... Ik heb m een paar keer laten spugen in de gootsteen, en toen zei ie dat ie zich al veel beter voelde. En hij luisterde perfect! Haha. Wat een fantasie. Nadat we Kaven hadden afgezet bij preschool zijn Aiden en ik naar de bank gegaan om een nieuw account te openen. Ik had al een account, maar de dichtsbijzijnde bank daarvan vind ik veel te ver weg. Bank of America is om de hoek, dus nu heb ik daar een account. Aiden vond het heel leuk bij de bank, want hij kreeg een koekje. We hebben nog even wat kleine spulletjes gehaald bij de supermarkt, en daarna zijn we naar huis gereden. In de auto zei Aiden: Hey marielle? Ik hou van je. Haha echt een schatje. 's Middags kwamen de buurkinderen Megan en Joseph spelen. Ze hebben de hele middag met zn vieren door de tuin gerend, en toen Megan en Joseph eenmaal weg waren waren Kaven en Aiden KAPOT. Mooi zo! Lekker rustig :P 's Avonds heb ik nog even lekker met Stefanie geskypt. Lekker even Nederlands praten :P Al moet ik zeggen dat het 'engels praten' me heel goed afgaat. Ik heb nog geen 1 stilte laten vallen omdat ik n woord niet wist ofzo :D

Woensdag 29 September

Vandaag een hele drukke dag gehad. Aidens preschool begon pas om 10 uur vandaag, dus daarom bracht Patrick hem. Ik was namelijk van 9 tot 10 met Kaven aan het gymmen. Wat een aap is dat zeg. Die klimt overal op, onder en tussendoor. Wel super grappig om te zien, en om aan mee te doen. Daarna hebben we Aiden van school gehaald, hebben we even wat gegeten en zijn we daarna weer naar de gym gegaan voor Aiden. Kaven heeft rustig boekjes zitten 'lezen' ondertussen dat Aiden aan het gymmen was. Na al het gymmen heb ik ze even lekker tv laten kijken, want ze waren kapot. Kaven was dan ook bij mij op schoot in slaap gevallen.. Toen kon ik nergens meer heen, en heb ik noodgewongen Pinocchio gekeken, haha. 's Avonds heb ik lekker met papa en mama geskypt. Ik ben best vroeg gaan slapen, want ik merk dat ik dat echt wel nodig heb.

Donderdag 30 September

Nadat we Kaven hadden afgezet bij preschool ben ik met Aiden naar het postkantoor gegaan. Ik had namelijk een doos nodig voor een aantal dingen die ik wil gaan verzenden... (Ik houd het mysterieus) Aiden moest heel erg nodig plassen, en bij het postkantoor was er geen WC. We zijn dus naar de MCdonalds gereden, en daar is ie naar de WC geweest. Omdat ie nergens om had gevraagd besloot ik hem op een milkshake te trakteren. Hij vond het helemaal geweldig. Hij zei: Ik vind het echt heel erg leuk dat wij dingen voor grotere kinderen doen als Kaven op school is. Ik vind jou echt ZO lief Marielle. Haha :P Daarna was het alweer tijd om Kaven op te gaan halen. Kaven begint me nu al mommy te noemen. Dat moet ik er even uit zien te krijgen, want zo hoort t niet :P 's Middags hebben ze heel lief samen in de tuin gespeeld. Ik heb ook nog even een soort van watergevechtje met ze gehouden haha. Ben weer een stukkie bruiner geworden ook! 's Avonds heb ik mn ticket naar Philadelphia geboekt. Dat ging alleen heel erg moeilijk omdat ik een tijdelijke pas heb omdat ik eergisteren nog maar een account heb geopend. Patrick schoot te hulp, en heeft het ticket betaald met zijn pas. Dat vond ik toch wel erg lief. Ik heb een paar leuke weekenden staan : Dit weekend ga ik surfles nemen met Kristina. Het weekend daarna ga ik naar Disneyworld met mn hostfamily. En het weekend daarna ga ik naar Philadelphia en New York naar Chamilla. Een Nederlandse aupair met wie ik al een paar maanden mailcontact heb. Ik heb er helemaal zin in ! :D haha

Dikke kus, en tot de volgende keer


  • 01 Oktober 2010 - 06:10

    Ineke:

    he meissie,wat is het steeds weer leuk om je blog te lezen, ik ben het nog niet beu hoor....fijn dat de kids al zo aan je gewend zijn, ik vind dat je het prima doet daar in het verre amerika, en zoveel leuks in het vooruitzicht.........kusjes

  • 01 Oktober 2010 - 06:37

    Esther:

    heee marielle . zo te zien heb je het bij deze familie stukken beter naar je zin . dat is wel beter toch . & ik wil je super veel plezier 'wensen' ,haha, met al je leuke dingen die je nog gaat doen ; als je een beetje kan surfen moet je er wel een foto van maken hoor ! met zo grote golf (: .
    nou have fun .
    xx

  • 01 Oktober 2010 - 08:11

    Papa Erik:

    Je pakt het goed aan met dat kleine dondersteentje ga zo door toppertje van ons xxx

  • 01 Oktober 2010 - 17:00

    Marjolein:

    Fijn om te lezen dat je het leuk hebt in dit gezin en dat de kids al aan je gewend zijn.
    Je doet 't hartstikke goed !!!!

  • 01 Oktober 2010 - 21:07

    Karin:

    Ontzettend leuk je reisverslag!!!
    Fijn dat je nu terecht bent gekomen in een normaal gezin.
    Heel veel succes en geniet ervan.
    Je bent een doorzetter hoor, je kunt trots zijn op jezelf.
    Lieve groetjes uit de Stemerdinglaan

  • 02 Oktober 2010 - 12:28

    Ngatini:

    Ik ben je reisverslagen absoluut niet beu :) Ik zit constant te kijken of je al een nieuwe hebt geschreven. Zo nieuwsgierig zijn we!

    Liefs van ons en ons meisje met de waterpokken.

  • 05 Oktober 2010 - 02:49

    Chamilla:

    Ik heb er ook zin in..
    en pfff ik moet mn blog bij gaan houden..:P:O
    kussss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 562
Totaal aantal bezoekers 150441

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: