11, 12, 13 & 14 Oktober 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu 11, 12, 13 & 14 Oktober 2010 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marielle Wisse - WaarBenJij.nu

11, 12, 13 & 14 Oktober 2010

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

14 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Jacksonville

Maandag 11 Oktober

Blegh, de maandag is weer teruggekeerd… Patrick had vandaag vrijgenomen, maar daar heb ik niet veel van kunnen profiteren. Aubri heeft een hele lijst gemaakt met dingen die ie nog moet doen voordat hij weer op missie gaat. Toen Aiden naar preschool was heb ik met Kaven en Patrick even langs het strand gelopen. Dat was wel gezellig. Ik had ’s nachts heel slecht geslapen, dus om half 9 ben ik al gaan slapen. Ik was echt helemaal kapot. T was dan ook balen toen mn wekker om 7 uur ging.. De jongens waren volgens mij ook behoorlijk moe, want ze waren niet al te gezellig.

Dinsdag 12 Oktober

Vanochtend weer lekker druk. Tis altijd stressen in de morgen, ook al hebben we echt 1 heel uur. Oh mam, dit moet je horen. Ik ben tegenwoordig binnen 20 minuten helemaal klaar! Douchen en alles! Nu ben je vast heel trots op me :P Nja over vandaag heb k weinig te vertellen. Twas een gewone dag. Kaven was een beetje ziekjes dus ik kreeg constant snotknuffels. Het is trouwens wel vreemd: Als Kaven met mij en Aiden is vind ie mij super, maar zodra Aubri of Patrick binnen komt is het klaar en gaat ie huilen als ie mij ziet.. Das alleen het eerste halfuur, want dan is ie waarschijnlijk bang dat zij weer weggaan ofzo. T lijkt me ook wel heel erg moeilijk als je je papa en mama zo weinig ziet. Daar heb ik maar geluk mee gehad vroeger. Mama was bijna altijd thuis als ik thuis kwam, en anders ging ik naar opa en oma. Good old times. Haha. Ik moet wat minder aan vroeger gaan denken, want vannacht had ik zelfs gedroomd dat ik weer 4 jaar oud was. Heeel vreemd :P Toen Kaven op preschool was ben ik met Aiden even naar Target gereden. Daarna hebben we bij de Burgerking een ijsje gegeten en heeft hij op zo’n speelhuis net als in de MCdonalds gespeeld totdat het tijd was om Kaven op te gaan halen. In de middags heb ik met de jongens de film ‘Robots’ gekeken. Kaven is nu helemaal wild van robots. De hele dag door roept ie Babatsj,babatsj (dat is robot in zijn taal) Toen ik met papa en mama ging Skypen kwam ie ook nog even hoi zeggen. Echt een grappig ventje wel.

Woensdag 13 Oktober

Kheb de laatste paar dagen best een beetje last van heimwee. Ondertussen ben ik namelijk al iets meer dan 2 maanden weg! Nog 10 te gaan, haha. Vooral als ik na ga denken heb ik het moeilijk, haha.
Dat moet ik dus maar niet te vaak doen. Ik vind het wel echt super dat er Skype en msn enzo bestaat. Elke ochtend als ik wakker wordt praat ik eventjes met mama, en in het weekend probeer ik met zoveel mogelijk mensen te Skypen. Door de weeks gaat dit helaas niet zo makkelijk vanwege het ontzettend vervelende tijdsverschil. Als ik klaar ben met werken (om half 6), dan gaan jullie allemaal net slapen omdat het dan al half 12 is in het koude Nederland. Elke woensdag Skype ik met papa en mama en blijven ze extra laat op voor mij, haha. Voor de rest spreek ik Rowena heel vaak overdag omdat zij hele dagen op msn schijnt te zitten. Als ik de kids dan even voor de tv neerzet kan ik mooi eventjes bijkletsen. Heerlijk. Ik merk ook dat ik dat echt wel nodig heb, want soms voel ik me echt zo ontzettend alleen. Wow, dat klinkt wel heel erg zielig he?! Haha. Nou, vandaag was het weer een druk dagje. Aiden wilde weer voor geen meter luisteren, en dus heb ik met m afgesproken dat morgen de tv pas aangaat als hij klaar is met zijn ontbijt. Nadat ik Aiden af had gezet bij preschool ben ik met Kaven naar littlegym geweest. Zoals gewoonlijk luisterde ie niet, maar wat verwacht je van een 2-jarig jongetje? Dat ie rustig naar een juffrouw gaat zitten luisteren terwijl er overal om hem heen gekleurde gymtoestellen staan? Lijkt me niet. Ik heb m lekker rond laten rennen. Patrick moest vandaag een toespraak houden op Aidens preschool. Hij ging hele verhalen vertellen over de marine en over oorlogen enzo. Hij heeft Aiden daarna meteen mee naar huis genomen. Daar heb ik Kaven en Aiden hun lunch gegeven, en daarna zijn we op gegaan naar littlegym. Dit keer voor Aiden. Kaven heeft de hele tijd lekker met barbies zitten spelen, haha. Hij vond het helemaal geweldig. Er zat ook zo’n huis bij dat geluiden maakt als je op de telefoon enzo drukt. Toen we thuis kwamen was het alweer half 4. De buurkinders kwamen bij ons spelen, maar om half 5 moesten ze alweer weg om zich klaar te gaan maken voor de kerk (okee, das nieuw voor mij, naar de kerk op een woensdagmiddag…) Aiden en Kaven waren allebei super moe dus heb ik ze een filmpje laten kijken. Terwijl Kaven zat te eten heb ik Aiden even snel onder de douche gedaan. Toen ik weer naar buiten kwam was Kaven met zn hoofd bovenop zn eten in slaap gevallen. Haha, die heb ik dus maar lekker even laten slapen, en Aubri heeft hem toen ze thuis kwam een bad gegeven. Om 6 uur ben ik op weg gegaan naar Panera Bread. Ik zou eigenlijk met Krissy daar gaan eten, maar zij kon niet meer, en ik had geen zin om nog een avond ‘thuis’ te zitten. Ik moest er gewoon eventjes uit. Ook lekker dat je hier bijna overal gratis wifi hebt. Ik heb dus lekker gtst zitten kijken, en daarna heb ik de helft van deze blog zitten typen. Om 8 uur had ik het daar wel gehad en ben ik op gegaan nar Starbucks. Hier zit ik nu dus, in een heerlijke zachte stoel op een plek waar de airco tenminste niet zo idioot koud staat. Ik denk dat dit mn vaste plekje wordt. Het mooiste is : Het is op loopafstand! Haha. Lekker hoor. Mennn, die stoel zit echt lekker, ik zak er helemaal in weg! Haha wel een grappig weetje: Ik heb net in de auto vet zitten janken. Dat liedje van ‘ I don’t wanna close my eyes, I don’t wanna fall asleep cause I miss you babe, and I don’t wanna miss a thing’ was op de radio hehe.

Donderdag 14 Oktober

Poeh, Aiden was vandaag toch eens vervelend! Ik ben dan ook echt even goed boos geworden, en daarna ging het stukken beter. Kaven was vandaag echt super lief. Om de 10 minuten kwam ie naar me toe om een knuffel te geven haha. Echt super schattig :P Om 6 uur kwam Aubri thuis, en ben ik gaan douchen en heb ik alvast een gedeelte van mn koffer ingepakt. Morgen ga k namelijk naar Philly! Kheb er echt ontzettend veel zin in, en k kan niet wachten tot k in mn vliegtuig zit. Ook nog ns lekker aant raam. Nadat ik had gedouched kwam Krissy me ophalen, want we gingen romantisch dineren bij de cheesecake factory. T was super gezellig, en we hebben besloten om het weekend van 18 December naar Universal studios en Adventure islands te gaan. Dat zijn allebei parken met lekker veel achtbanen :P We weten nog niet of er nog meer mensen meegaan, maar wij gaan zowieso. Toen ik thuiskwam heb ik eventjes de post doorgekeken, en er waren 3 dingen voor mij! Mn social security card, een superleuke/lieve brief van Senna (thankss meis (L)) en n kaart van papa mama en patrick. Dankje jongenss :D Ik ga dr nu mee stoppen, want dan kan ik nog even gtst en oh oh cherso kijken voordat ik ga slapen! Haha

Dikke kus & muchloveee

  • 15 Oktober 2010 - 03:40

    Chamilla:

    yeeey morgen..;):D
    hihi

    kussss

  • 15 Oktober 2010 - 06:05

    Papa Erik:

    Goedemorgen, wil je niet van die lange stukken schrijven ,zo kom ik niet meer aan werken toe.
    Veel plezier in New York ben je voorzichtig. xxx

  • 15 Oktober 2010 - 09:27

    Ineke:

    jij klaar in 20 min? dan sta je vast niet(net als thuis) een half uur voor de kast voor je weet wat je aan moet doen........ik ben inderdaad trots op je maar niet alleen daarvoor dat weet je,
    veel plezier dit weekend en pas goed op jezelf he........xxxxx

  • 15 Oktober 2010 - 14:06

    Karin:

    Hé meissie,

    Wat een leuk filmpje van Disney, mooi hè met al die lichtjes.
    Heel veel plezier in New York, geniet ervan.

    Liefs van ons.

  • 15 Oktober 2010 - 16:03

    Jona En Anne:

    Je gaat die kleine kereltjes nog missen als het er allemaal op zit =P

    trouwens, Anne werkt tegenwoordig bij je girl Rowena.

  • 16 Oktober 2010 - 21:15

    Rianda:

    Jeetje, we hebben een tijdje geen internet gehad. Moest alles nog lezen van de laatste paar weken pffff, ben dus nog niet klaar zeg. Mijn ogen konden het niet meer aan.Zou ik een brilletje nodig hebben? Of nee je schrijft gewoon heel veel hihi. Heel leuk om je verhalen te lezen.
    We vinden het vervelend voor je dat je je zo vaak verdrietig en alleen voelt. Maar het thuisfront denkt aan je!
    Je broer heeft vorige week opgepast hier, Amy vondt hem overbezorgd haha. Hij controleerde iedere stap die ze zette hihi leuk. Nou meis zet'm op en je doet het prima!

    Veel liefs van Peter, Rianda, Amy en Jim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 150447

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 09 Augustus 2011

Aupair in Amerika

Landen bezocht: